Bir insan neden sevilmez neden kimse beni sevmiyo dost olmak istemiyo?

Kötü görünmüyorum hani itici falan değilim kıskanç fesat değilim sessizim ama akrep burcuyum benle muhabbet ederse ederim ama ilk başta mesafeliyim insana. erkeklerle etmiyorum sadece kızlardan bahsediyorum. Hazırlık sınıfında okuduğum kızların hiç birisiyle samimi olamadım benden 2 sene sonra geldi okula kuzenim ve onlarla samimi oldu. Neden kimse beni sevmiyo dost olarak görmeye çalışmıyo? Bide her yerde kavgalı tartıştığım birileri var. Neden? Neden yanlızım bu kadar.1 bilemedin 2 arkadaşım var ben bıktım napıcam?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben sevdim mi öyle severim ki beni benim gibi seven neden olmadı hiç neden olmuyo? Dost arkadaş olarak bahsediyorum neden kimse benim gibi dert dinleyip çözüm sunamıyo? Neden hep umursamazlar? Asla samimi felmiyo kimse neden?
Bir insan neden sevilmez neden kimse beni sevmiyo dost olmak istemiyo?
Cevapla