İnsanların gözlerine bakmaktan nasıl vazgeçerim?

Takıntı var yani renkli olmasına gerek yok bir şekil de bazıları güzel ve çekici geliyor sürekli içine içine bakıyorum. Diyelim 10 kişi oturuyoruz ve birisinin gözü güzel geldi muhabbet arasın da fırsat buldukça gözüne bakarım ( 7/24 değil )... yanlış anlaşılacam diye ödüm kopuyor yakın çevrem biliyor ama başkası bilmez tabi. Kadın erkek farketmez bakıyorum shjsjdjsk

Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca birde konuşurken sürekli yüzüme bakılmasını isterim yoksa konuşamam dinlenildigimi bilmek isterim
İnsanların gözlerine bakmaktan nasıl vazgeçerim?
Cevapla