Ben iftira atmışım bir de ya nasıl beğenmedim diyebilir, arkadaşları beğenmiş olabilirmiş... geçmişte beğenmişimdir bundan dolayı bitireceksen bitir dedi bir de... kıymeti hiçbir şekilde bilemedi... şerefsiz ilk çıktığım bir de
Tessettürü de savunuyor ben gayet modernim ama bundan daha muhafazakar çıktım... onur ve gurur kırıcı ayrıca inkar ediyor ben beğenmedim arkadaşlar beğenmiştir telefonu alıp diyor var mı böyle bir şey ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Karaktersiz çapkındır
Bikinili kadını gördüğüm yere göre fikirlerim değişir
Deniz kıyısında farklı
Yatak da farklı
Podyum da farklı
Bunlar gibi
Helal yiğidim yine ulaşamayacağı geyiğin peşine düşmüş diyoruz biz
Halbuki aptal sevgilisi manken gibi yaptığı tam bir şerefsizlik örneği
Kesinlikle öyle çok gördük güldük öylelerini kıymet bilmeyen erkeğin manitasini kıymet bilen kapar götürür
Ben iftira atmışım bir de ya nasıl beğenmedim diyebilir, arkadaşları beğenmiş olabilirmiş... geçmişte beğenmişimdir bundan dolayı bitireceksen bitir dedi bir de... kıymeti hiçbir şekilde bilemedi... şerefsiz ilk çıktığım bir de
Yol ver yoluna bak üç kuruş etmeyecek erkek için paha biçilemez erkekleri kaçırma
Öyle yaptım dün, şimdi storylerime bakıyor... daha dur evlendiğimde onu da atıcam baksın
Bende bakayım storylerine
Bende bakıyorum bunu sorun edecek kadın hayatım dan defolup gitsin
Favlamak abazalık bil istedim. Ayrıca tessettürü savunan birisi için sordum bu soruyu
sevgilisi kesin mankendir :D
Eşime giydirip bakardım 🙈🙈🙈🙈
Abazan bildiğin
Öyleymiş demek ki tessettürü savunuyor ayrıca
Dediği ile yaptığı tutmuyorsa zaten ne halt olduğu bellidir.
Evet kendini de haklı görüyor yapmışımdır önceden diyor pislik
Uzak durun
Öyle yaptım. Kandırılmış hissediyorum ama geçecek..
Geçer
Ş*rfsz derim
Eee ne var bunda
Bende mankenleri begeniyorum
Uzak dur
Tessettürü de savunuyor ben gayet modernim ama bundan daha muhafazakar çıktım... onur ve gurur kırıcı ayrıca inkar ediyor ben beğenmedim arkadaşlar beğenmiştir telefonu alıp diyor var mı böyle bir şey ya