Yok benim panik atak var dı aşırı heyecan bi işe başladığım zaman hemen çabuk bitsin istiyorum yani çok aşırı derecede hırslıydım ve olmayınca sinir yapıyordum nefesim falan kesiliyordu titriyordum
Benim farklı biraz çok sakin birisiyim ama mesela müzikli bı ortam ya yemek yenilmesi gerek ortam kalbalik ödum patlayacak sanki o kaşığı ağzıma bı goturebilsek yani
Bu bir psikoaktif majör depresyon ilacıdır hangi amaçla kullanıyorsunuz?
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim titreme ve toplu ortamda kendini kasma gibi huyların var sesten çok iekiliyorum özellikle anı seslerden ağrı kesici bile çok kullanmam bunu da kullanamadım bı niyeyse
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kendini geliştir, ilaçlar özellikle paxera paxil grubu ilaçlar boş iş
Hiç de kullanmadım aldım öyle duruyor
Ben bunu kullandım çok güzel bir ilaç faydası olur mutlaka
Sizdeji beliriler neydi ben toplu taşıma olsun bı yer oldu birises ckarsin hapaursun bı anda telefon sesi korkutuyor
Yok benim panik atak var dı aşırı heyecan bi işe başladığım zaman hemen çabuk bitsin istiyorum yani çok aşırı derecede hırslıydım ve olmayınca sinir yapıyordum nefesim falan kesiliyordu titriyordum
Hmm benzer bı tikfarkli ben bunu psikoterapi aldığım hocaya sordum da bişe demedi kullan ya da kullanma
Araç kullanabiliyorsunuz peki
Evet trafik te çok fazla sıkıntı olmuyor du ama gerildiğim zaman duruyorum sigara içiyorum rahatlıyordum
Son 3 yıldır içmiyorum bıraktım şu an rahatım sorunlarım kalmadı
Benim farklı biraz çok sakin birisiyim ama mesela müzikli bı ortam ya yemek yenilmesi gerek ortam kalbalik ödum patlayacak sanki o kaşığı ağzıma bı goturebilsek yani
Pskoterapi aldın mı tek ilaç mi peki
Mesela otobusde gidiyorum ya sessiz bı ortam bı telefon çaldı irkiliyorum o baya gidiyor bana yüzüm filan kıpkırmızı geçiyor
Neden böyle oldun ki bunlara sebep olan ne var
Bilsem zaten onun üstüne gidecem de
Seninkinden farklı demi çok cesur biriyim ama bu durumlarda böyle oluyorum iste
Benim bu hastalığın tetikleyicisi iflas etmiştim 2012 yılında 2 milyon dolar kaybettim ticaret yaparken sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı
Hee öyle bişey se bende iflas ettim hep hayatta o tetikliyorsa yani
Bu ilaç devlet dairesinde çalışacak olsam öyle resmi yerlerde çıkar mı ki
Evet olabilir bak çünkü insan kendini çok boşlukta hissediyor yani güvensizlik korku panik içinde oluyor sürekli
Evet çıkıyor psikiyatri ilaçları sonuçta ama işe girmeye engel olur mu bilmiyorum
Bu kötü oldh ya
Sence ben bunu kullanmalı mıyım
Bahsettiğin sıkıntılar baya fazla kullan bence ama bunun tedavisi biraz uzun en kötü ihtimalle 2 yıl kullanman gerekiyor
Bu beyin hucrelerini de öldürüyor benfe
O zaman
Neden öldürsün ki anlamadım
İllaki bı tesiri vardır demi
Yani sonuçta ilaç yani illaki vücuduna bi şey olur
Ama şöyle düşün eksi ve artı bu ilaç ne kadar işe yarayacak ne kadar zarar verecek
Bu bir psikoaktif majör depresyon ilacıdır hangi amaçla kullanıyorsunuz?
Benim titreme ve toplu ortamda kendini kasma gibi huyların var sesten çok iekiliyorum özellikle anı seslerden ağrı kesici bile çok kullanmam bunu da kullanamadım bı niyeyse
Titreme de heycan yapınca oluyor
Anladım anksiyeteniz var bu ilaç uyku vs yapıyor mu
Hiç kullanmadım pskoterapi için docentle görüştüm senin anksyetem var mı sence diyor vs ama bence ben anksyete rahatsizligi yaşıyorum uzun suredir
Ne travma yaşadın?
Bu travma ilacımı
Bişey yaşamışsın ki korkular oluşmuş ve ilaç verilmiş
Doktor verdiyse kullanma. :D :D :D
Senin durum bende de vardı ben yendim
Nasıl beni yas31 bide
çok kasma kendini