Güncellemeler
+1 yıl
Nişan attım zararın neresinden dönersek...
Çok sıkıldım Kompleksli erkeklerin kadınlara yük olmasından... bir de bu onarmayı çok basit veya hiçmiş gibi nankörlük ediyorlar. Geleneksel aile yapısını boşverin herkes kendi işini yapsın erkekleri de babaları sevsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Zorunda değil tabi ki de
Ay bide şey var ben fakirken yanımda ol ksxnksnd beni inşa et. Hepsi de düzelince başka kıza gidiyolar o da ayrı mevzu dlfnsm
Evet ya sanki tüm kadınlar emrine amade bu kafa Allah akıl fikir versin
Hiç iyi şeyler değil aslındada kimisi boşanır söz atar nişan atar sonra evlilkten korkar olunuyor keşke en başta nasılsa sonrasındada öyle olsa insanlar sonradan gösteriyorlar yüzlerini işte sonucu kötü oluyor
Yakisikli ve yakisikli oldugunu bilen erkeklerin geneli o sekilde..
Tiple alakalı değil pamuklara sarılıp saçmalamış olması yetiyor
Sen baya kizgin ve kirginsin
Böyle erkeklerden uzak durmak gerek, duzgun olanı da mevcut
Peki erkekler kadınların egosunu, bencilliğini, kibirini kaldırmak zorunda mı?😏
Hanginizi nerenizden tutsak hepinizde ayrı bir sorun‼️
Yargı mod açılmış