Kadınların egosu ve ya kendini beğenmişliği erkekler yüzünden mi?

Erkekler kadınlara haddiden fazla değer verip egosunu tatmin ettiklerini düşünüyorum haklılık payım var mı?
Kadınların egosu ve ya kendini beğenmişliği erkekler yüzünden mi?
Cevapla