Kişilik & Karakter Çok parayla yalnız yaşamak mı yoksa orta halli olup sevdiğinle yaşamak mı? u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Çok parayla yalnız yaşamak Orta halli olup sevdiğinle yaşamak Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çok parayla yalnız yaşamak mı yoksa orta halli olup sevdiğinle yaşamak mı? Cevapla Sevgi Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Orta halli de olsak, yalnız yaşamak. 3 15 Yorumla u MustiEmre +1 yıl Oo sen yaşıyor musun ya 😀 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Öldü mü dediler 😅 Yorumla u MustiEmre +1 yıl Yoksun bu aralar 😃 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Pek yokum diyelim :D gözüm üstünüzde djjf Yorumla u MustiEmre +1 yıl Unutursun sen 😀 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Ben de diyordum ki, ne zamandır gıcıklık yapmıyor bu shsj Yorumla u MustiEmre +1 yıl Hakikatler gıcıklıksa öyleyim 😃 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Nerde ne unutmuşum yaa :D balık hafızalı mıyım ben 😬 Yorumla u MustiEmre +1 yıl Evet öylesin 😃 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Bir daha gerçekleri yüzüme vurma :D Yorumla u MustiEmre +1 yıl Söz verememm 😀 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Yemin iç :D Yorumla u MustiEmre +1 yıl Su mu ki içeyim 😀 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Hıı, onun gibi :D Yorumla u MustiEmre +1 yıl İçmem 😀 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Yanliz yaşamak. Çünkü sevdiğinden emin olursun ama sevildiğinden asla. 1 2 Yorumla u MustiEmre +1 yıl Yeni haftanın sözü bu olabilir 🌟 Yorumla fesfs +1 yıl 🖤 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Sevdiğimle yaşamak.. canı sağolsun.. sevdiğim olsun da onunla herşeye razıyım ben.. 1 0 Yorumla
_MelisYıldız_ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Orta halli olup sevdiğimle yaşamak tabiki.. 1 0 Yorumla
Cansu_soruyor Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kimsenin kahrı çekilmez param olsun onlar benim kahrımi çeksin 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Çok para ile yalnız yaşamak isterdim 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. orta halli olup sevdiğinle yaşamak bencede 1 0 Yorumla
bayanagresif99 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Orta halli olup sevdiğinle yaşamak👌🏻 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Yalnzlk 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Orta halli de olsak, yalnız yaşamak.
Oo sen yaşıyor musun ya 😀
Öldü mü dediler 😅
Yoksun bu aralar 😃
Pek yokum diyelim :D gözüm üstünüzde djjf
Unutursun sen 😀
Ben de diyordum ki, ne zamandır gıcıklık yapmıyor bu shsj
Hakikatler gıcıklıksa öyleyim 😃
Nerde ne unutmuşum yaa :D balık hafızalı mıyım ben 😬
Evet öylesin 😃
Bir daha gerçekleri yüzüme vurma :D
Söz verememm 😀
Yemin iç :D
Su mu ki içeyim 😀
Hıı, onun gibi :D
İçmem 😀
Yanliz yaşamak. Çünkü sevdiğinden emin olursun ama sevildiğinden asla.
Yeni haftanın sözü bu olabilir 🌟
🖤
Sevdiğimle yaşamak.. canı sağolsun.. sevdiğim olsun da onunla herşeye razıyım ben..
Orta halli olup sevdiğimle yaşamak tabiki..
Kimsenin kahrı çekilmez param olsun onlar benim kahrımi çeksin
Orta halli sevdiğime
Çok para ile yalnız yaşamak isterdim
Orta halli biriyle yaşamak
Sevdiğimle yaşamak.
Orta halli sevdiğimle
orta halli olup sevdiğinle yaşamak bencede
Orta halli olup sevdiğinle yaşamak👌🏻
Yalnzlk