Son zamanlarda kadına ve erkeğe şiddet gerçekten had safhaya ulaştı. Kendinizi hem dinç hem tetikte hemde savunmayı bilmeniz gerekiyor. Peki sen ne zaman kendini güvene alacaksın?
Birebir kendini savunma konusunda iyi misin veya öğrenmeyi ne zaman düşünüyorsun?
tekvando ve kung fu olabilir karete de olabilir hiçbirini öğrenemedim ama öğrenmek isterim biber gazıyla kendini korursun aslında sonrada bama güme girişirsin döversin hepsini kimse cesaret edemez öyle biber gazına
Ahah yok dostum ben almim. ben çok haddinden çok dayak yedim burdan İzmir'e yol olur. oyle boyle değil 1 defasinda 15 gun yataktan zor wc ye gittim. ben durduk yere kalabalik gurba catarim. ya moralim bozuktur ya da inan bir şeyler ters gitmiştir öyle kafami toplarim. yoksa allah var çocukların suçu yok ellerine sağlık. Fakat hakli konumda beni 4 5 kisi yatirmaz emin ol. fakat benim kendi sorunlarim içimde kavgam olmaz o derceye gelmedim. ben kavgaci tip değilim tabi.. 🙏