Kişilik & Karakter Yanlış bipolar teşhisi nasıl düzeltilir? 16 yaşımda bipolar bozukluğu olduğum söylendi ama şimdi borderline olduğumu öğrendim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ne yapmalıyım yanlış teşhis konulmuşPiskolog var mı lütfen yardım edin? Yanlış bipolar teşhisi nasıl düzeltilir? 16 yaşımda bipolar bozukluğu olduğum söylendi ama şimdi borderline olduğumu öğrendim? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Doktora gitmeniz lazım. geçmiş olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim
Jn_kaan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı. Duygularında kararsız olan kişiye bibolar demesi çok saçma özel mi bu psikolog 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Devlet psikiyatrist Yorumla Jn_kaan +1 yıl Sende durtusel bozukluk var duygu davranışların bozuk adam sana bibolar demiş kac yıl oldu sana bibolar dedi Yorumla Soran +1 yıl 4 sene önce dedi sonrada rapor çıkarttı başka şehire gitti Yorumla Soran +1 yıl Bidahada görmedim Yorumla Jn_kaan +1 yıl Rapor yüzde kaç çıktı peki Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum f31 yazıyor Yorumla Jn_kaan +1 yıl Raporun yenilenecek ama Yorumla Soran +1 yıl Yüzde kaç olduğunu nereden öğrenebilirim Yorumla Jn_kaan +1 yıl Yeniden rapor çıkmadan bilemezsin Yorumla Soran +1 yıl Offff çokk saçma Yorumla Jn_kaan +1 yıl Doktorun hatası bu sana denk gelmiş ne yazikki sen nerden Yorumla Soran +1 yıl Hepp bana geliyor ztn bu hatalar Yorumla Jn_kaan +1 yıl SSK da bu tür hatalar çok fazja Yorumla
prenses_z Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 496 cevap paylaştı. psikiyatristle konuşman gerek 1 1 Yorumla Jn_kaan +1 yıl Çıkar biri belkim Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl senin yasin kac ablasi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ablası derken? 19 yaş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sallama 17 belki varsin Yorumla
KariyerAjans1 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bioenerji seansı al geçer 0 1 Yorumla Soran +1 yıl O ne? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doktora gitmeniz lazım. geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Duygularında kararsız olan kişiye bibolar demesi çok saçma özel mi bu psikolog
Devlet psikiyatrist
Sende durtusel bozukluk var duygu davranışların bozuk adam sana bibolar demiş kac yıl oldu sana bibolar dedi
4 sene önce dedi sonrada rapor çıkarttı başka şehire gitti
Bidahada görmedim
Rapor yüzde kaç çıktı peki
Bilmiyorum f31 yazıyor
Raporun yenilenecek ama
Yüzde kaç olduğunu nereden öğrenebilirim
Yeniden rapor çıkmadan bilemezsin
Offff çokk saçma
Doktorun hatası bu sana denk gelmiş ne yazikki sen nerden
Hepp bana geliyor ztn bu hatalar
SSK da bu tür hatalar çok fazja
psikiyatristle konuşman gerek
Çıkar biri belkim
senin yasin kac ablasi
Ablası derken? 19 yaş
Sallama 17 belki varsin
Bioenerji seansı al geçer
O ne?
neyi