Bir erkeğin etrafındaki kızlara göre o erkeği değerlendiren kadın ne derecede sağlıklı ve olgundur?
Yani "bu erkek sevgilisi ve kız arkadaşı olmadığına göre pasif ve güçsüz bir erkek" diye mi düşünür her kadın?
Bir erkeğin etrafındaki kızlara göre o erkeği değerlendiren kadın ne derecede sağlıklı ve olgundur?
Yani "bu erkek sevgilisi ve kız arkadaşı olmadığına göre pasif ve güçsüz bir erkek" diye mi düşünür her kadın?
Ben görmüyorum tersine seçici olduğunu düşünürüm. Ama bizim iletişimimizde çok yabani uzak çekinmekten cümle kuramayan anca böyle biri için ezik mi diye düşünebilirim ama bu bile kaba olur ya ezik kelimesi kötü
Cevap
1Cevap
Sosyal yönü güçsüz ve seksist diye düşünür.
Senin kendini nasıl gördüğün daha önemli
Bence bu şekilde olursan diğer erkeklerden farkın olur
Ezik görülme tabirini ilk kez bu kadar sevdim. oyş.
Erkeğin kişiliğine bağlı
Hiç de bile bence en iyi erkek tipi.
Hayır alakası yok
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?