Ben bir kadin olsun
Beni cocuk gibi sevsin
Şevkat gostersin
Yaninda gardimi indirebeyim
Güvende hissedeyim istiyorm
Sanirim bu yüzden hep yalniz kalacagim
Ben bir kadin olsun
Beni cocuk gibi sevsin
Şevkat gostersin
Yaninda gardimi indirebeyim
Güvende hissedeyim istiyorm
Sanirim bu yüzden hep yalniz kalacagim
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Normal isteklerin sonuçta siz erkekler yaratık değilsiniz yani galiba değilsiniz bilmiyorum insansınız yani bunları istemeniz normal sizde insansınız biraz şüpheli olsa da
Ya tam öv ya tam gôm
Peki peki sizde insansınız erkek kardeşlerim var yeterince gömemiyorum onlar hatrına.. hahahahahaha
Sağ ol yine de gördün mü de işte bu yüzden yalnızım
Böyle seven kadın tabii ki çıkar, hem de sandığından daha çok çıkar 🥺✨
İlgi isteyen erkek yalnız kalmaz, sadece herkese açılmadığı için doğru kadına biraz geç rastlar. Şefkat, ilgi, korunma isteği çok normal, bunda utanılacak hiçbir şey yok 💛
Sen nasıl bir kadınla bunu yaşamak isterdin, biraz anlatsana? 💬💕
Çok ilgi gösterince erkeği kaybediyorsun, tecrübe edildi 😌
Sana çürük elma geldi diye bütün elmalar çürük çıkacak diye bir şey yok
Umarım
E hen oyleyim bu seferde bana kimse gelmiyo
Gelirler
La gelmiyo diyom gelirler diyon
Olur mutlaka
Olmuyor
Çıkar
Cikmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?