Sevgi sözcüklerini herkese karşı kullanır mısınız (canım , şekerim , aşko vb.)?

Bazı insanlar herkese karşı aynı şeyleri söylüyorlar bu bana hiç gerçekçi gelmiyor ya.

Sanki bazı şeyler özel olmalı gibi…

Sevgi sözcüklerini herkese karşı kullanır mısınız (canım , şekerim , aşko vb.)?
Cevapla