Bazı insanlar herkese karşı aynı şeyleri söylüyorlar bu bana hiç gerçekçi gelmiyor ya.
Sanki bazı şeyler özel olmalı gibi…
Bazı insanlar herkese karşı aynı şeyleri söylüyorlar bu bana hiç gerçekçi gelmiyor ya.
Sanki bazı şeyler özel olmalı gibi…
Samimi olduğum ve gerçekten birkaç kişiye söylerim sevgi sözcüklerimi... Kıymet bilirlerse ne ala, yoksa görecekleri tek şey 🖕🏻 bu emoji olur.
Cevap
6Cevap
Hayır kimseye karşı kullanmıyorum samimi olduklarım bile kullansa yadırgarım bazı şeyler sadece birine özel kalmalı
Sevgi sözcüğü adı üstünde sevgi duymaktan gelmeli sırf laf olsun diye söylenen içi boş sevgi sözleri kullanılmamalı kalp taşıyoruz taş değil
Hayır, böyle sözcüklerin içini boşaltıp kullanmayı tasvip etmem. Bana karşı kullanılmasını da istemem.
Aynen bazılarına hiç yakışmıyor ya çok itici oluyor yapmacık
Hayır gerek yok. Canım kime isterse ona karşı kullanırım.
Özel mi kaldı bro artık kızlar herkese kırmızı kalp atıyor :D
Sevgilim harici kullanılmaz bence. Flörtsun veya uzun zaman olmuş flört olalı o zaman canım , kuzum gibi kelimeler derim ama diğerlerini uygun bulmuyorum. Arkadaşa da söylenmez bunlar bence ya en azından ben söylemiyorum diyeyim.
Sevdiklerime kullanıyorum ben
Kimseye söylemem
Hayır kullanmam
Herkese kullanırsak anlamı kalmaz
Değer verdim kişiye kullanırım
sevgi hak edene verilir herkese değil
Hoslandıgım birine söylerim
Kullanmam ve sevmem
en yakınlarıma
hıyır kullanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?