Hissettirebildikten sonra sözcüklerin pek bir önemi yok... Önemli olan sevgisini hissettirmesi, hissedemedikten sonra söylensin dursun bir etki yapmaz..
Sorun olur ederim.. mesela sevgilim var ve çok seviyorum kalkıyor sadece "napiyon" yazıyor itici degilmi bence çok sinir bozucu hemen tavır koyarım aşkım napiyon demek varken ne öyle odun gibi.. çok vıcık vıcık olmadan orta halli güzel kelimeler renk katar diye düşünüyorum..
Ben genelde ismiyle hitap ederim ama içimden geldiğinde güzel söz de söylerim sürekli söyleyince değerini yitiriyo bence sürekli askim böceğim bir manası kalmiyo ama gerçekten içten söylendiğinde karşı tarafa da kendini özel hissettiriyo
Direk ismimle hitap etmek yerine sadece bana kullandığı bir sevgi sözcüğü hoş olur yani kullansın bence ama aşkım, canım, balım değil farklı bişeyler 😂
Artık herkes herkese söylüyor hissetmeden... o yüzden duymaktan çok hissetmeyi tercih ederim... hissediyorsam sorun etmezdim... ihtiyaç duyarsam da söylerim duymak istediğimi belli ederim...
En İyi Cevaplar