Kendini eleştirdiğin bir davranışı başkası yapsa nasıl davranırsın?


Hayır pek yok.. ben kendime nasıl iyiysem dışarıya da iyi olurum. hatta bazen dışarıya yani çevreme kendimden daha iyi davrandığım bile oluyor.. bundan kaybediyoruz zaten
Başkalarına daha anlayışlı bakıyorum, kendime daha da daha da anlayışlı, yumuşak sert. Gerektiğinde o ikisinin ortasında bir yerlerde geziyorum. Çok şükür gerektirmiyorum 😃 neysee hallederizz 😄
Cevap
12Cevap
Yok pek yok kendime de sinirli eğlenceli davranırım başkalarına da
Hayır değildir. Her insana da aynı davranmam. Karakterim sabittir, tavrımı karşımdaki insan belirler.
Eskiden kendimi hor görür başkalarını kendimden üstün görürdüm, şimdi kendime hiç kaybetmek istemediğim biri gibi davranıyordu
Davranıyorum
Eskiden kendime daha acımasızdım. Artık daha anlayışlı ve sevecenim. Maşallah kendime. Helal olsun
Şahsen kendimde sert elestiremedigim konuda başkasini da. elestiremiyorum. Bana samimiyetsizlik gibi gelir..
Elbette... Kendime davrandigim gibi başkalarına davransam saniyorum hiç arkadaşım kalmaz 🫤
Hayır pek bir fark yok aksine dışarıya daha sert davranıyorum.
Her şeyden önce insanın kendi canı tatlı gelir. Başkalarına hoyrat davranırken kendimi çok severim.
Kendime acımasız davranırım, karşı tarafa daha affedici.
Başkalarına karşı daha acımasızım
Kendime kiyamam ya 😅
Aa ya 😀Canim kendim😛
İsteseydim sasirtirdim 😀
😛😀
Kendime daha acımasız olduğum doğrudur.
Mert insanimdir. Neyse o!
Hayır kendime daha nazik davranıyorum
Elbette var kendime daha hassas
kendime daha acımasızım
Kendime daha acımasız davraniyorum
Ciddi bir fark yok sanırım
Yolarım 😀
Hayır yok
varr
kendime acımasızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?