Güncellemeler
+1 yıl
Elinden geldiği kadar herkese iyilik et
Eğer onlar lâyık değilse bile sen buna lâyıksın...
Hz. MUHAMMED
(s. a. v)
Eğer onlar lâyık değilse bile sen buna lâyıksın...
Hz. MUHAMMED
(s. a. v)
Kendine çok kızdığın bir hatayı başka birisi yapsa ona nasıl davranırdın, neler derdin?

Ne kadar kırgın ve üzgün olsamda karşımdaki insanlara kızamıyorum kendime çok kızarım bir başkasına kızamıyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendime çok iyi davranıyorum başkalarına karşı da iyi olmayı deniyorum
Evet diğerlerine karşı daha dikkatli ve merhametliyim. Konu ben olunca fazla acımasız olabiliyorum
Doğrudur bir şey diyemem ama acımasızlık hiç iyi bir şey değil
Öyle insan önce kendine merhamet etmeyi öğrenmeli
Herkes kendi kalpine bakmalı bir kusur varsa kendinden dolayıdır,
neden yalan söylediniz?
Bir derdin varsa mesaj alabilirsiniz?
Mesaj atabilirsiniz ne derdin var
?
Kızıyorum ben yaa biraz asiyim
Bazıları gerçekten hak ediyor , ben yapamıyorum
Aslında en çok kendime kızıyorum içten içe. Bazen biraz da acısını başkalarından çıkarıyor olabilirim. İnsan hayata karşı öfkeli olunca öyle oluyor
İmtihan dünyası sapret ve dua et bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil öfkede geçer mutluluk da geçer
Öyle
Demesi kolay da yapması zor :)
Evet kolay değil ama başka yol yok sabır demek büyük bir şey geleçek her zorluktan sonra bir kolaylık vardır gelen dert sevinmek lazım hem gunah döküyor hemde Allah insani yaklaştırır bir nevi ödüldür
Orası öyle de, bilmekle hissetmek çok farklı şeyler