Kişisel gelisimimi hayat sartlarim dolayisi ile gec tamamladim bundan utanmalimiyim?

Ben hayata biraz geç başladım yani istemeyeceğim şeyler yaşadım küçükken psikolojinin bozulmadı ayak uydurmak bazı şeylere derken 25 yaşımda henüz aklı başında ve olgunlaşmış hissediyorum kendimi , sizce bundan utanmalimiyim

Tabi bunun yanında çok şey atlattım , aileme bağlı değilim artık istesem onlardan uzak dünyanın öbür ucuna giderim ama ne bileyim yinede bir geç kalmışlık hissi var uzerim de

Kişisel gelisimimi hayat sartlarim dolayisi ile gec tamamladim bundan utanmalimiyim?
Cevapla