Sizce napmaliyim bu yaşadiklarimi hakkediyomuyum?

Benn 18 yaşimda bi çocuğa aşik oldum ailesini herşeyini tanidiğim biri ailesiyle ailem arkadaşti gelip gidiyorlardı hep yani can dostu gibi bisiydii 3-4 senedir tanisiyoduk işse sonra ben bu çocuğa aşik oldum ama benim aşik olduğum zamanlardada yani o sıralar 3 senelik sevgilsinden ayrilmişti çocukta 20 yaşındaydı işte sonra biz bununla konuşmaya başladik falan ailemin haberi yok bisiyi yok işte herneyse bunla 2 ay falan normel arkadaşca konuşmaya başladık ama şöyle hani gekip gidiyorduk birbirimize ama çocukla konusmuyoduk fazla ama kız kardeşi falan benim çok yakın arkadaşım erkek kardeşi kardeşim gibiydi her neyse sonra bu çocuk işte askere gitti falan sonra askerdeyken bana çıkma teklifinde bulundu bende kabul ettim konusuyoduk falan ama sonra bu çocuk annesine anneme söylemesini istemiş konustuğumuzu annesi anneme soylemis benim haberim olmadan sonra babam öğrendi falan istemediler ailesiyle kustuler falan ha buarada 3 . ayıydı daha askerliğinin işte ailem beni dövdü elimden tlfnumu aldı yapmadıklarını bırakmadılar ama ben buna rağmen konuşmaya ulaşmaya devam ettim sonra işte bı karar aldık kaçcaktik askerden geldi falan kaçcaktik işte olmadığı bu sonra bu olaylardan dolayı aileme istemiyom falan filan demiş beni kotulemis falan ama ben bilmiyom neyse biraz zaman geçti ailem hala benim tlfnumu falan vermiyo çocukla bı alakam kalmadiği halde bu çocuk bı sure geçtikten sonra o exinin baş harfini ve çıkma tarihini dövme yaptırmış ben bunu gördüm tiktoya üzüldüm falan baya neyse bı sure sonra üstünü kaplatmis dövmenin işte biz hala etkilesimde falan değiliz buarada sonra işte 4-5 ay falan geçti bunla ben tekrar konuşmaya basladikk benle tekrar denemek istediğini bisiyleri düzeltmek istediğini falan söyledi ama hala exiyle barışık falan değil işte ben istemedim falan sonra bı şekilde ikna etti konuşmaya başladık falan ben biraz zamana bırakmak falan istiyodum o işte sonra kaçalim falan dedi bayramda bende yine kabul ettim çünkü aşiğim seviyorum herkesi karşıma almayada razıydım
Sizce napmaliyim bu yaşadiklarimi hakkediyomuyum?
Cevapla