En son ne zaman ve kim "Bir derdin var mı?" diye size sordu?

En son ne zaman ve kim "Bir derdin var mı?" diye size sordu?

Genelde problem çözen ve fikir veren benim beni derdi olmayan ve buz gibi görürler. Gerçi derdin var mı sorsalar zaten yok derim)) derd ne ki hiç gelir gider her şey gibi gelip giden bir şeye neden üzüleyim ve ya zamanımı harcayayım. Sanırım bu soruyu bana soran olmadı olursa da ve ben hatırlamıyorum olmuşsa da annem ve ya ailemden biri sormuştur kesin.
Bugün babam aradı bir derdim bir ihtiyacım var mı? diye sordu. Sonra annem aradı nasılsın olduğumu bir şeye ihtiyacım olup olmadığını ve kendime dikkat etmemi istedi" Daha ne olsun...
Bu soruyu görünce epey bir zamandır kimsenin halimi hatrımı sormadığını farkettim. O kadar uzun bir zaman ki hatırlamıyorum bile. Ama soruyu görene kadar bunu fark etmediğime göre eksikliğini de hissetmemişim demektir. Yani insanların s1klemiyorum.
arkadaşım sordu iyi misin diye. Ben bir noktaya bakıp kaygılı düşüncelere dalmıştım yine. Sonra bir bok yiyip kendimi küstürdüm. Artık soracak biri de kalmadı.
Cevap
5Cevap
Bana bir derdin var mı diye soran kimse yok.
10 aydır hayatımda çok kötü şeyler oldu o günden itibarende kimse sormadı ama soran olsa bile bir dert olarak görüp anlatacağım bir şey yok gibi
neler oldu ki
Uzun hikaye üşenirim
peki 🙃
Düşindim düşindim kimsecikler sormamış bu gece bana yakıyoruz
Pek soran olmuyor bunu genelde insanların sorunu yokmuş gibi düşünüyoruz. 🤔 Yakalım hadi 🤣
Hiçbir zaman, ya umursamadılar ya da ben çok iyi rol yapıyorum belli etmedim
genelde pek insanların derdi var mı yok mu sormayı akıl etmez çoğu anne baba da öyledir. Çocuğun bir derdi olacağını düşünmez.
Ağlama seslerim geldiğinde soruyorlar haklarını yemiyim onun dışında bulunduğum hiçbir ortamda sormadı kimse anca yargılasınlar
soralım o zaman var mı bir derdin kim niye yargılıyor seni 🤔
İçime attıklarım var... gurban🤪 artık yargılayamıyolar kopamadım geçmişten ama onların kafalarını koparıcam ahahshs
kimin kafasını koparıyorsun lan :o viskiyi döktüm içerken senin yüzünden :o
Viski içersen öyle olur🤪 Her akşam vodka rakı şarap
lan onu bile şarkıdan alıntı yaptı ya la :o
İçtikçe delirir insan olur haraaapp🤪 çok içme erken ölürsün
8 ay önce ölümden döndüm zaten 🤣
Karşı komşum sordu, biraz agresif tavırlarımdan dolayı.
Ne yaptıysan adama 🤣
Hiç hatırlamıyorum. Ama birinin beni düşünmesini, merak edip nasıl olduğumu sormasını çok isterdim:(
nasılsın bir derdin var mı ☺️
Var evet.
Teşekkür ederim sorduğun için 😿
rica ederim ne derdin var anlat bakalım
Uzun anlatması yaa, boş ver:(
peki ısrar yok ;)))
Oda arkadaşım bazen soruyor. Stresli biri olduğum için gergin veya durgun oluyorum ve fark ediyor. Ben de ona soruyorum bir değişiklik fark edince.
Annem her gün sorar. Evde unutsa gün içinde arardığında laf arasında sorar..
Geçen hafta arkadaşım sordu. Buna çok benzer bir cümleydi
Dün bizim bi abi sordu.
Canın mı sıkkın , anlat çözelim falan dedi
Lan şimdi fark ettim kimse sormadı bana
normal çoğu kişi sormuyor.
Ondan ziyade kimse karşısındakinin bir derdi olabileceğini düşünmüyor. Anne baba kardeş ya da eş
Bana sorduklarında yükmüşüm gibi davraniliyor o yüzden yalan söylüyorum
neden yük gibi davranıyorlar
Vizyonsuz oldukları için
Hiç kimseye sadece babam
niye kimse sormuyor çok mu cadılık yapıyorsun 🤨
5 gün önce güzel yürekliler tarafından du
Kimmiş o güzel yürekliler :o
Siz ve diğer arkadaşlarım sağolsun
Maalesef soran yok
Sormadan anlayan güzel insanlar var etrafımda 🙏
Bilmem hatırlamıyorum uzun zaman oldu..
Aylar önce hatirlamiyorum
Hiç hatırlamıyorum
Yok öyle sorular yok bende.
15 gün önce babam sordu 'yok' dedim konu kapandı.
Hiç kimse.
Kimse sormaz , var gibi durmam çünkü
Kimse sormaz
Sormadı kimse..
Kimse sormadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?