Nasılsınız, iyi misiniz? İnş iyisinizdir😌
İyi olmam için bulunmam gereken konum:
İyi olmam için bulunmam gereken konum:


Pek arkadaşım yok. Öyle soran da olmuyor.
İyi olmam için bulunmam gereken konum:
E ben sordum
O zaman iyiyim diyeyim. 🙄
Siz nasılsınız?
İyiyim teşekkür ederim
Daim olsun.
Teşekkürler @birananasaldirdim
Rica ederim
İyiyim tatlım sen de iyisindir umarım ☺️ Bulunursun bir gün
İyiyim balım😌
😌🌸
Çok teşekkürler canım, bugün nasılsın umarım bugün de iyisindirr 🥰
Rica ederiim iyiyim sen nasılsın?
İyiyim teşekkürlerr 😊
Cevap
10Cevap
Hiç olmadı
Az önce siteden birisi sordu, sağ olsun.
İyiyim, sen de iyi ol.
O çadırdan bir kaç gün önce çıktım 🤭 az önce de arkadaşım arayıp hatırımı sordu 😎
Yoo şu an hiç kıskanmadım😂
Soranlar var çok şükür rabbim dert vermesin sevdiklerime
Her zaman soranım var çok şükür
her gün soran var şükür
Saolsunlar her zaman soruyorlar.
Biraz önce arkadaşım sordu
Teşekkürler siz iyi olun
Samimi olarak yakın zamanda soran olmadı
Uzun zaman oldu içten bir şekilde
Lafın gelişi sıksık soran oluyor
Birkaç saat önce.🌸
Bugün
bugün
5 dakika önce
3 saat önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar