Nihayet buldum dediğiniz an ya da sonrasında kaybettiğiniz bir şey/biri oldu mu?

Nihayet buldum dediğiniz an ya da sonrasında kaybettiğiniz bir şey/biri oldu mu?

Hayır olmadı çünkü kimseye ya da hiç bir şeye o kadar yaklaşamadım.. ya da tam buldum demedim. zaten deseydim de muhtemelen bulmuşumdur.. yani bundan emin olurum.. fakat en acısı belki de insanın istediği şeyi bulur bulmaz kaybetmesidir
Bir dönem sağlığımı kaybetmeye başlamıştım. Doktor doktor dolaştığım bir dönemdi ve her gittiğim doktor, bana ancak umut pompalıyordu. Tabii bir iyileşmeyle karşılaşamayınca, umudum kaybolmaya başlıyordu.
Bir ara, iyileşmeye yakınmışım gibi hissetmiştim. "Bu dönmem gereken son kavşak, artık son buluyor" demiştim ama yine bir sonuç elde edemedim.
Tek büyük kaybım bu oldu.
Çok oldu hangi birini sayim. Sonradan anlıyorsun Allahın neden nasip etmediğini🌹✨
Amenna
Tesekkür ederim
Cevap
7Cevap
Oldu gibi de olmamışta olabilir. Tam idrak edemiyorum ben.
Olmadı çok şükür. Olsaydı ömrü billah acısını kalbimden söküp atamazdım.
İyi ki olmamış.
Sevgili anlamında olmadı ama dost olarak vefat edenler oldu
Cennet mekan. Başın sağ olsun can dostum.
oluyor bazen ama olumsuza odaklanmamayı seçiyorum.
Bir şekilde olay kendime dönüyor, tam buldum diyorum kayboluyor
Filim, dizi ve müzik. Özellikle müzik ritmi bazen aklımda ama söyleyememek çıldırtıyor.
hayatim duzeldi zannetmistim sayilir mi
Saydık.
eyw.
Vallah kumanda bulıyorum Nihayet yine kayboluyor, Kısır döngü gibi tekrar tekrar
Hayır hiç olmadı
Kredi kartlarım
Evet oldu biri
Aşkkk
Yine kaybettim 😒
Hiç olmadı
Oldu
çok zor gelmişti
Hiç olmadı
Hayır
Oldu
Hayır
Olmuştur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?