Sanırım hayatımın en mutlu anlarından birini yaşadım ve 5-6 sene önce kaybettiğim telefonu buldum..
Sizler en son ne kaybettiniz ve neyi bulduğunuza sevindiniz?
Sanırım hayatımın en mutlu anlarından birini yaşadım ve 5-6 sene önce kaybettiğim telefonu buldum..
Sizler en son ne kaybettiniz ve neyi bulduğunuza sevindiniz?
En son kaybettiğim bir şey aklıma gelmedi ama mesela bir şarkıyı arıyordum onu instagram da reels videosunda görmüştüm ama ismini bulamadım bir türlü. sonra da ingilizce yoruma sang name lütfen ? yazdım :D birisi de saolsun ismi atmış bana o şekilde aradığım şarkıyı bulmuştum
Bir arkadaşı kaybettim sandım, buldum sonra 😅
Şarjım kayıptı. Telefonum kapanmadan buldum
Tam birken şarja yetiştirme hissi :D
😄😄
Cevap
2Cevap
Akbilimi :D
Sevinirim
Mutlu oldum senin adına
Teşekkür ederim🙏🏻
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?