#Fedakâr insan olmak mı insanı yüceltir?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Fedakâr insan olmak mı insanı yüceltir?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Bence de haksızlık olabilir bence.
Cevap
2Cevap
Fedakarlık yapmak insanın içinden gelir, ben bir çok fedakarlık yaptım bazıları değerimi bildiğin bazıları bilmedi benim için de çok önemli değil
Talep etmek ayıp değil mutevazikikte boş iş degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar