Yazışırken stratejik mi olunmalı yoksa içinden geldiği gibi mi?

İkincisinin üzücü sonuçları olması kuvvetle muhtemel
Yazışırken stratejik mi olunmalı yoksa içinden geldiği gibi mi?
Cevapla