#Sizce en çok hangisine ait olamadınız?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Sizce en çok hangisine ait olamadınız?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Kendimi bu çağar ait hissetmiyorum ben
Cevap
6Cevap
Bu çağ da ki bazı insanlar hiç beklediğim gibi değil, kimin eli kimin cebinde o bile belli değil
Kendimi açıkçası bu çağa ait hissetmiyorum pek. Birkaç yüzyıl sonra doğabilirmişim belki de.
Bu çağa sanırım ve sonra insanlara
Bu çağın insanlarından soğudum artık
Bu çağa ait hissetmiyorum
Bu cagdaki insanlara ve bu caga
Ben 80'lerde falan doğmalıymışım.
Bu çağın insanlarına
Ana daha çok yabancı hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar