Kendinizi dünyaya mı, bu çağa mı, bu çağdaki insanlara mı daha çok yabancı hissediyorsunuz?

#Sizce en çok hangisine ait olamadınız?

#KişilikKarakter

#Dünya mı, çağın ta kendisi mi, insanlar mı?
#Dünya mı, çağın ta kendisi mi, insanlar mı?

#SheWolfWoman

Kendinizi dünyaya mı, bu çağa mı, bu çağdaki insanlara mı daha çok yabancı hissediyorsunuz?
Cevapla