



İstemediğim ortama girmek veya girmemek değil de istemediğim insanımsılarla aynı ortama girmeyi istemem.
İlla girmek zorundaysam da o kişilere yok muamelesi yaparım. Hiiiiç nikime takmam.
İstemediğim bir ortama gitmem hiç bir şekilde öyle bir mecburiyetim yok.😅
👍🏻☺️
İstemediğim ortama hiç bir şekilde girmem. Diyelim ki oldu, sessiz sakin kalırım kimseyle konuşmam gözlemlerim sadece ve kaçmak için fırsat ararım.😀
Ahahah😂😂😂aynen💐
Teşekkür ederim 🌸✨️
Rica ederim şekercik🌺💙
Cevap
13Cevap
Girmeyi tercih etmem tabi ama girmek zorundaysam mecburen katlanırım, olabildiğince belli etmem
Uyumlu kişiliksin diyebiliriz🌺💚
Rahat ve aşırı özgüvenli davranırım kimseye belli etmem
✅✅
Buz gibi halim çıkar ortaya bu dayı kim böyle derler arkamdan 😂😂
Ahahah😂😂
Hiç muhatap olmam ilk fırsatta da kaçarım 😂
😂😂
Eğer mecbur kaldıysam sevdiğim insanları kırmamak için normal davranırım.
Bu da bir seçenek güzel✨✅
Teşekkür ederim
Rica ederim☺️
Mecburi olarak istemediğim ortamda kaldım ve berbat bir duygu. şu an bile o kötü hisleri aşmaya çalışıyorum.
Oyy ya🥲🌹O an bitecek bir süreç kendini ona endeksle
Umarım çabucak biter🌼
Umarım💐
Samimiyetsiz ve soğuk olurum öyle zamanlarda.
✅🍀
Eğer samimi ve sıcak olman gerekiyorsa? Her türlü maskeyi takar mısın? 😂
@HeavyRain77 Öyle olmaya çalışmam samimiyet hissetmediysem☺️
Ortamdan rahatsız olduğumu herkesin anlayabileceği şekilde takılırım..
✅✅
İstemediğim bir ortama girmiş gibi davranırım 😂
😂😂
Sıkıldığımı belli ederim
Uzaklaş gitsin boşver😂
Kesinlikle
Umurumda olmazlar keyfime bakarim
💐💐
Yani normal davranmaya çalışırım
Uyumlusun💚🍀
Soğuk ve yerimden kıpırdamadan gözlem yaparım
💚🍀✅
Soğukkanlılığımı korumaya çalışırım mutlaka
✅✅
İstemediğim bir ortama girmiyorum ^^
👍🏻👍🏻
Mesafeli davranıyorum
✅👍🏻
O ortama girmeye mecbur muyum
Değilsin tabi ama aniden içinde bulunmak durumunda kalabilirsin bu da var
O zaman kimseyle konuşmam takmam bile
Yani normal🙃
Olması gereken o
Peki bu durum yanındaki rkadasin yapılsa
Herkes iradesinde özgür yaşatmak elinde bu ve benzeri durumlarda.
Şöyle söyliyim sen davet ediyorsun ve o orada istenmeyen kişi
Koly kolay girmem
✅✅
Soğuk olurum. Neşesiz kalıyorum.
👍🏻💯
Sessiz kalırım baktım sataşma var tükmük atarım 🙄
😂😁
Suratımı asarım
Yani beklenen bir sonuç✅
Yüzüm asılır.
Normal tabi☺️
Telefonla oynuyorum
Bu da bir seçenek☺️🍀
Sessiz
Anlamak isteyen anlar sessizlikten doğru✅💚
Genelde sessiz ve gözlemci modda takılırım
Gözlem seviyorsun demek✅
Sen peki?
Planlı o ortama gidilecekse asla gitmem ama birden o ortamda olduysam gitmenin yollarına bakarım
Ortamdan kaçamazsan peki
Öyle ihtimale zemin hazırlamam🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?