
Sizin böyle bir ortamda tavrınız ne olur?

Uzaylı görmüş masum köylü gibi oluyorum. Negatif enerji aldığım ortamda o kişilerden haz etmediğimi o kadar çok belli ederim ki 1 km ötedeki bile anlar.
Ruh halimden belli ediyorum ya ben 😃 Geldi yine tipini sevdiklerim bakışımı takınıyorum ahahah Keyifli geceler.. 🍻
Teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Gençliğimde böyle bir ortamda bulunup üffleyip püflemiştim milletin içinde o gün bu gündür çaktırmıyorum bunu😀
Az da olsa sevdiğim bir şey varsa ona odaklanırım, zamanın hızlı geçmesi için uğraşırım.
Olabildiğince mutluymuşum gibi takılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar