İstemediğiniz bir ortamda bulunmak durumunda kaldığınızda ortamdaki kişilere tavrınız nasıl olur?

İstemediğiniz bir ortamda bulunmak durumunda kaldığınızda ortamdaki kişilere tavrınız nasıl olur?
Olmak istemediğim bir ortamda durmam ama çeşitli sebeplerden dolayı mecburen o ortamdaysam normalde olduğumun tam tersi bir insana bürünüyorum. Espriler yapıp ortamı şenlendiren ben gidiyor, ağzını bıçak açmayan bir ben geliyor.

Sizin böyle bir ortamda tavrınız ne olur?
İstemediğiniz bir ortamda bulunmak durumunda kaldığınızda ortamdaki kişilere tavrınız nasıl olur?
Cevapla