Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Küs olduğunuz bir insan ile aynı ortamda nasıl davranırsınız?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Ben küs olduğum kişiyle karşılaştım babasını da gördüm babasına bile selam dahi vermedim.
Görünce de sinirlendim ama gidip de bir şey söyleyeyim demedim, tatsızlık çıkar diye düşündüm.

09 Ocak 2024 Salı 20.57
Aynı ortamda bulunmamaya çalışırım yapamıyorsam da psikolojimi korumaya ve olabildikce iletişim de olmamaya eğer olursam da resmi olmaya çalışırım
Yok benim iletişim kurmak gibi bir durumum söz konusu değil asansöre bindim gittim
Ben gormezden geliyorum umursamıyorun bu ona cok buyuk bi ders zaten yani
Katılıyorum sana
Cevap
12Cevap
Kimseye küsmem ama sevmediğim birini görünce görmezden gelirim
En güzeli
Küsme huyum yok, ama çok nadir de olsa konuşmamayı tercih ederim kırıldıysam gelir konuşursa yine konuşurum eskisi gibi samimi olmam
Ben konuşmak için çok uğraştım farklı İnstagram hesabı aldım özür dilerim dedim. İstemedi ve en son erkek arkadaşı bir daha mesaj yazma diye uyarı mesajı attırdı bende o hesabı sildim.
Bir daha da yazmadım.
Hatalarım çoktu haksız demiyorum ama benimde haklı olduğum taraflar vardı, neyse netice olarak 15 yıllık arkadaşımdı erkek arkadaşına kadar mesaj attırdı
Artık üzmüyor kendime kızıyorum gereksiz yere değer veriyorum diye
Öyle bi görmezden gelirim ki kendi varlığından şüphe eder.
Hiç yokmuş gibi arkadaşlarında konuş gül eğlen.
Bende çıktım gittim zaten
İnadına karşısına otururum ahaha
Vakit yoktu 😃
Muhattap olmam hiç, yüzüne bile bakmam ama somurturum illaki.
Ben bindim asansöre gittim
En iyisi denk gelmemek doğru, ama denk gelince de uzak durmak lazım.
Ya işte hastane ortamı aynı yerde fizik tedaviye gidiyoruz bazı zamanlar oluyor
Sizimin ki mecburi maalesef ama aranızda ki problem hallolmayacaksa o kişi orada yokmuş gibi davranabilirsiniz.
Aynen bende öyle yaptım
İyi akşamlar dilerim👋🏻
İyi akşamlar
Sağolun, teşekkürler🙏🏼
Çok sevindim kardeşim biraz iyi olmana
İyi misin Kardeşim
Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın
Çok şükür iyiyim
Iletişim kurmam onun dışında nasılsam öyle devam ederim.
Bende aynen öyle asansöre bindim gittim
Görmezden gelirim ama benim küs olduğum kişi nadir çıkar
Bende görmezden geldim
Küslük çocukça geliyor ilişkilerimi herkes için yüzeysel tutmak çok daha iyi
Konuşmuyor sevgilisine mesaj attırıyorsa ben ne yapayım
Sallama bro çocuklarla uğraşmya değmez
İşte bende onu yaptım
O zaman kafanı yorma bro kimse için üzülmeye deymez
Haklısın
Ben barışırım direkt ciddi bir küslük değilse. Niyeyse yüz yüze gelince kalp yumuşuyor.
Görmezden gelirdim
İyi yapmışsın bu arada abi
Küs olduğum biriyle aynı ortamda bulunmam
Bende çok durmadım zaten servise bindim gittim
Hiç yokmuş gibi davranırım
Bende tam böyle davrandım
Evet öyle davranılması gerekiyor dostum
Haklısın
😊😊
Tokat atarım ona
Var bi tane suratına bile bakmıyorum
Ordan giderim mümkünse aksi epey zor olur.
konuşmam tirip atarım
Suratına dahi bakmam.
Görmezden gelirim
Kus kalamiyorum.
Öyle biri yokmuş gibi
En basitinden görmezden gelmek
hiç sinirlenmem etmem, kayıtsız davranırım.
Gayet medeni çocuklaşmaya gerek yok
Sohbet edecek halim yoktu, sevgilisine uyarı mesajı attırdı
Gerçekten çok saçma sen yanlış bir şey yapmamışsın anlık moduna göre hareket etmişsin çocukluğu o yapmış boş ver kendini önemli sansın
Haklı nedenleri vardı onu bir yıl önce çalıştığı fizyoterapistten kıskandım kavga ettik, buradan hakkında soru sordum fikir almak için sonra buradan birisi mesaj atmış affetmesi için çok uğraştım ikinci Instagram hesabı açıp mesaj atmıştım falan ama istemiyorum dedi. En son da sevgilisi varmış işte uyarı mesajı attı, bu mesajdan sonra yazma diye bende hesabı iptal ettim yazmadım
Görmezden gelirim onu umursamam
Ortwmı terk ederim
Yokmuş gibi
Görmezden gelirim
Görmezden gelirim
Ortamda durmam 😒
Görmezden gelirdim
Görmezden gelirim.
Umursamam
Görmezden gelirim
Görmezden gelirim
umursamam
Görmezden gelirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar