Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Çok fazla var ya ilk insanları, Kabe 'nin ilk inşasını, bu göbeklitepeyi piramitleri inşa eden insanların nasıl ne amaçla yaptığı, Metehan gerçekten babasını dolaylı yoldan da olsa öldürdü mü, İstanbul' un fethini izlemek isterdim, şehzade Mustafa ve ne kadar okudukça üzülsem de Genç Osman, yeniçeri ocağının nasıl bir hışımla yıkıldığı, nazi kamplarını dönemin nazisini görmek isterdim, Osmanlı her ne kadar yıkılsa da aile üyelerinin burada kalmasını isterdim diğer ülkelerde monarşi sözde cumhuriyetlerine rağmen varken üstelik, cumhuriyetin ilanını görmeyi de çok isterdim, kurtuluş mücadelelerine katılmayı özellikle.. Büyük dedem Atatürk 'ü görmüş mesela biz yanlış zamanda doğmuşuz :)
040 Yorumla- +1 yıl
İslamiyet öncesi Türk Tarihi çok önemli. Özellikle 751 Talas savaşında ne yaşandı da Türkler İslamiyeti seçti.
- +1 yıl
Yavuz'un doğu seferi ve Memlük fethi de karmaşık ve ilgi çekici.
- +1 yıl
Evet. Söylenene göre o çölü geçmek o mevsimde imkansız. Bir de Hz Musa'nın denizi yardıği anı çok merak ediyorum. Müthiş bir an olmalı.
- +1 yıl
Fahrettin paşa büyük duayen. Hakkı verilmeyenlerden..
- +1 yıl
Hz Muhammed çok ayrı. Onu o yüzden bu kategoriye dahil etmiyorum.
Piramitlerin yapımı çok ilginç değil mi? O taş yapısı o dönemde en yakın 500 km ötede var ama bu adamlar koca sütunları nasıl getirdi. Ben cinleri kullandıklarini düşünüyorum çünkü o dönemde büyü çok yaygın. Siz ne diyorsunuz? - +1 yıl
Meşhur güneş patlamasından sonra teknoloji kayboldu efsanesi doğru ise çok büyük ve ilgi çekici bir dönem.
- +1 yıl
O dönem içinde bu söyleniyor. Mısır'da büyük bir teknoloji vardı fakat güneş patlaması ile birlikte o teknoloji kayboldu diye söyleniyor.
- +1 yıl
Maya 'lar içinde benzer şeyler söyleniyordu döneminin çok ilerisinde oldukları için.. Ancak mısır piramitlerinde şöyle ilginç bir şey var izledin mi belgeseli bilmiyorum ama manyetiği mi var desem doğru olur mu cihaz koyuyorlar şarj oluyor, yoğurt mayalanıyor, içine konan bir gıda bozulmuyor çok değişik insan ister istemez korkuyor yani
- +1 yıl
Evet kablosuz elektrik olduğu bile söyleniyor. Çok ilginçler cidden ahirette büyük bir Led ekranda bunları izlemeyi nasip eder inşallah Allah, ablacım.
- +1 yıl
Şimdi düşündüm de. Hz Adem ile Hz Meryem cennetten kovulma anı da bayağı ilgi çekici.
- +1 yıl
Hahahahahaha doğru abla. Henüz ruhlarimiz uflenmedi 😅😅😅😅
- +1 yıl
Dinazorlu dönem çok ilgi çekici ama eziyet. Düşünsene her şey süper doymussun iki gündür av peşindesin yorgunsun yemeğini yemişsin bir dinazor gelip seni yutuyor ahahah
- +1 yıl
Peki AIDS virüsünün maymundan insana geçmesi vakası.. insanoğlunun yatacak yeri yok cidden.
- +1 yıl
Ahahahahaha evet doğru dimi öyle bir sahne vardı. Cem yılmaz bomba adam cidden.
- +1 yıl
Bu arada eğer izlemediysen müthiş bir belgesel var. Asla kedilere dokunma diye. Hem gizem hem sürükleyici. Akıyor. Öneririm.
- +1 yıl
Netflix'te izledim abla.
- +1 yıl
Allah izin açıkligi versin abla. Kpss mi?
- +1 yıl
Allah kolaylık versin. Nişanlım da hazırlanıyor bakalım.
- +1 yıl
Evet çok zor süreç. Bide kamuya alım azaldı 3 yıl inşallah atanirsiniz hepiniz ☝️
- +1 yıl
Gerçekten öyle ama sana inanıyorum inşallah atanacaksin ablacım.
- +1 yıl
Güzel sohbetti abla kendine iyi bak başka bir başlıkta görüşmek üzere. ☝️☝️☝️
En İyi Cevaplar
+1 yılBu ilginç bir düşünce! Eğer bir zaman makinesi olsaydı, belki de antik Mısır dönemine gitmek isterdim. Piramitleri inşa edilirken görmek ya da Firavunların günlük yaşamını gözlemlemek ilginç olurdu. Ya da belki de geçmişteki büyük bilim insanlarının çalışmalarını izlemek isterdim. Siz hangi döneme veya olaya gitmek isterdiniz?
00 Yorumla
+1 yılPeygamberimizin devrine
01 Yorumla- +1 yıl
Bendr
- Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluğuma dönmek isterdim tüm sevdiklerim yanımdaydı
07 Yorumla- +1 yıl
Aga be
- +1 yıl
Yaktırma şimdi bana 🚬 sjsjssj
- +1 yıl
Sakin yakma skskskkskd
- +1 yıl
Yansada fayda etmez ki zaten jssjs
İşin şakası çocukluğu insanın hep hayalidir - +1 yıl
Olabilir senin seçimin
- +1 yıl
Tabii öyle herkesin farklıdır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
+1 yılBen ileriye gideyim geride heyecanlandıran bir şey yok benim için.
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Dinozorların dönemine doğru yuvarlanayım ben😃
12 Yorumla- +1 yıl
Tabiki
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeksenlerde olmak isterdim gadası insanların saf masum art niyetli olmadıkları dönem mahalle komşuluk kültürünün olduğu dönemde
00 Yorumla
+1 yılÖnce bi 2009 a gider alabildiğim kadar bitcoin ve diğer kripto paralardan alırdım.
Sonra 6 Şubat 2023 e gider arkadaşlarımı uyarırdım depremden.22 Yorumla- +1 yıl
Oww
- +1 yıl
:/
Bu olaya giderdim kesin assdjdk
23 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Mükemmel kdkdkdkddk
+1 yıl77 yılına gitmek isterdim doğum saatimi öğrenmek için yükselen burcumu bulamıyorum
210 Yorumla- +1 yıl
Yaaa kssksksksksk
- +1 yıl
Yaş 19
- +1 yıl
Kardeş Benim yaş doğru yazılı 46 profilimde 19 yazmışsın ama soru sahibinin yaşına bakmışsın ben de yaşına baktım resmine de baktım Allah sahibine bağışlasın soru sahibini görünce yaşları karıştırmışsın herhalde🤣🤣🤣
- +1 yıl
Kim
- +1 yıl
Kardeş Benim yorumum bölümüne 19 diye girdin Ben de bir şey izah ettim Anlamıyorum ne yazıyorsun kime ne yazmak istiyorsun
- +1 yıl
Kral ben bu uygulamada yeniyim yaşımı yazdım arkadaş arıyorum bu uygulamayı bana tanıtacak biri
- +1 yıl
Tamam xperi'nden anladım zaten yanlış yazmışsın yanlış yere yorum yapmışsın burada sorulara cevap vereceksin ya da kendin bir soru sorabilirsin veyahut yorumlarınla İnsanlarla iletişim kurabilirsin başka bir şey diyemeyeceğim profil resmimden Anlayacağın gibi ben de Ormandan katıldım buraya🤣🤣🤣
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Bol şans
- +1 yıl
Eyw kral
+1 yılKendi zamanımızı yaratıp gidebiliyor muyuz? Yaratıcı konularda daha başarılıyımda 🤣 Ben baloların düzenlendiği kralların kraliçelerin olduğu prenseslerin prenslerin ejderhaların şatoların sarayların kol gezdiği dönemde asil bir soyzade olarak gitmek istiyorum kendi yarattığım zamana teşekkürler 🤣😎
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 713 cevap paylaştı. Ruhumu çürüten o kızın mesaj attığı ilk güne giderdim direk engellemek için
15 Yorumla- +1 yıl
Owww
- +1 yıl
Etkileniyorum çünkü güzel cevaplar
- +1 yıl
Keşke
+1 yılBir kadın olarak çok geriye gitmek istemezdim. 1970-1980 olabilir, en azindan gencligim bu sacma döneme denk gelmezdi.
20 Yorumla
+1 yıl600 ila 1600 arasındaki tüm tarihi ayrintisiya görmek isterdim özellikle 4 imam İmam Gazzali ibni Sina Farabi fatih vb çoğu kişiyi görmek isterdim
10 Yorumla14 yaşıma dönmek isterdim. her şeyi düzeltebilceğim bir yaş.
10 Yorumla2012 yılına gitmek isterdim.
Değiştirmek istediğim çok şey var.10 Yorumla
+1 yılTarihi bilmem ama net geçmiş olurdu.
( 2000 ler dışında )10 Yorumla
+1 yıl2013 gidip o zamandan itibaren yaptığım bazı hataları değiştirirdim
10 Yorumla
+1 yılPandeminin ilk günlerine dönmek isterdim kesinlikle.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Keşke o 2021-2022 yılına geri dönebilseydim çok şey değişirdi keşke keşke 😏😏😏😥😥😥
10 Yorumla
+1 yılÜniversite 1. Sınıf zamanıma dönüp okulu dondurmak isterdim
10 Yorumla
+1 yıl2000’li yıllara dönmek isterdim, hayat daha güzeldi
10 YorumlaGeçmişe gitmek istemem tekrar babamı kaybetmenin acısını yaşardım. Bu yüzden dünyanın sonuna gitmeyi tercih ederim.
01 Yorumla- +1 yıl
Başın sağolsun
Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı. İstanbul'un fethine giderdim.
Osmanlı'nın son yıllarına giderdim, yıkılmasını engelleyebilirdim belki.10 Yorumla
+1 yılBoşadığım kadınla tanıştığım o iğrenç güne gitsem yeter
15 Yorumla- +1 yıl
Waw
- +1 yıl
Dünya enayi haftası ilan ettim o günü
- +1 yıl
Kdksksksk hangi gün abi söyle bizde kutlayalım
- +1 yıl
Ah bi hatırlasam
- +1 yıl
Yyaa ksskkskdkd
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnnemle babam boşanırken benim velayet davası için babam tarafından manipüle edildim kendisini seçmem için sonrasında 7 sezonluk drama dizisi gibi geçti. Benden aldığı çok şey var yapmış olduğum o seçimin; onun öncesine gitmek ve kararımı değiştirmek isterdim 😏
01 Yorumla- +1 yıl
Yaaa:(
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir kaç yüzyıl öncesine giderdim, tam benim zamanlarımmış..
10 Yorumla
+1 yılHz Muhammed dönemine ya da ittihat terakki ye gitmek isterdik
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOrtaokul zamanlarıma dönüp eğitimimi daha ciddiye alan biri olurdum o zamandan itibaren
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılSürekli ayni ve sıkıcı , boş , gereksiz, lüzumsuz, fuzuli bir soru
10 Yorumla
+1 yılBen peygamber efendimizin zamanına gidip orada kalmak istiyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılTaş devri dönemine gitmek isterdim. Yaba daba duuuu.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılFatih dönemine gidip İstanbul'un Fethi'ni izlemek isterdim. Ya da eski Türkler'in yaşadığı zamanlara.. özellikle Tomris Hatun'un hükümdarlığı olduğu zamana gitmek isterdim..!
00 Yorumla
+1 yıl10 yaşıma geri dönmek isterdim yaptığım bir yanlışı yapmamak için
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Su koronanin ciktigi zamana dunyayi yok etti duzen diye bise kalmadi
02 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bi 10 yıl önceye gidip bir şeyi düzeltip dönmem lazım:)
00 YorumlaHitler'in intiharı veya İskenderiye Kütüphanesi'nın yakılışı
00 YorumlaGeçmişe değil, geleceğe gitmek isterdim. Geçmiş zorunlu ise bi 10 yıl öncesine giderdim herhalde
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılMilli Mucadele dönemlerine Ataturkun yanına gitmek isterdim.
00 Yorumla
+1 yıl2007 ..
Her şeyin en ğüsel olduğu yıllar saçımızın dik olduğu zamanlar 😂🤦00 Yorumla
+1 yılortaokul dönemlerime dönmek isterdim.. rehberlik öğretmenimle olan konuşmama geri dönmek isterdim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ortaokul zamanıma giderdim
15 Yorumla- +1 yıl
Bende
- +1 yıl
Yak yak
- +1 yıl
Skkskskkssk
+1 yıl3 saat önceye gidip yaptığım yanlışı düzeltmek
12 Yorumla- +1 yıl
Aga be..
- +1 yıl
offffffffffff
Gizli Üye(18-24)+1 yılBabamın ben hastaneye gidicem dayını bekliyorum dediği zamana.
03 Yorumla- +1 yıl
Neden
Cevap sahibi+1 yılİlk kez dedi çünkü bir terslik olduğunu anlamalıydık... Bi daha hiç konuşmadı.
- +1 yıl
Yaaaaaaa🥺🥺
Gizli Üye(30-35)+1 yıl15 yaşıma giderdim. O sinem ve zehra olan arkadaşlarla hiç görüşmemek isterdim. Ne geldiyse başıma onların yüzünden ya bacım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞu an öyle bir şansım olsa orta 1 yani bizim zamanımızda 6. snıf olan zaman dönerdim ve şu anki kafamda tecrübelerimle olmak isterdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl1870 yılina gidip 2. Abdulhamid Han ı olacaklar konusunda uyarirdim. Ulkedeki hainlik yapacaklarin sırali listesini verirdim
00 YorumlaBen 1960 yıllarda doğup o dönemde yaşamak isterdim...
10 YorumlaAmerikanın keşfedildiği zamana gitmek isterdim. ya da Hz. Muhammed dönemide olabilir..
10 Yorumla
+1 yılAnnemle yasadigim guzel ve hatta kavga ettigimiz gunlere bile🫥
10 YorumlaM. ö 12.000 li yıllara gitmek isterdim medeniyetin kurucusu oldurdum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluğuma şimdiki aklımla gitmek isterdim
13 Yorumla- +1 yıl
O zaman çocukluk çocukluk olmazdı
- +1 yıl
Olurdu olurdu. Dışarıdan izlerdim kendimi
- +1 yıl
Olabilir
Ona karşı ilk kez hislerimin başladığı o güne işte o zaman bu şehiri terk ederdim yinede ona aşık olmazdım...
02 Yorumla- +1 yıl
Aga be
Gizli Üye(25-29)+1 yılRönesans dönemi aşklarını merak ediyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Yaaa
Cevap sahibi+1 yılevett 😊
Cevap sahibi+1 yılo dönemde her mutlu sevişmeli flört evlilikle bitermiydi?
- +1 yıl
Bilemem
Cevap sahibi+1 yılsen hangi döneme gitmek isterdin
maçları izleyip 1 gün geriye alıp fena kuponlar oynardım
20 Yorumla
+1 yıl10 yıl öncesine gitmek isterdim.
20 Yorumla
+1 yılAnasıfına başladığım ilk gün. Eğitim hayatımda ve genel yaptığım hataları düzeltmek için yeniden hayata başlamak için. Güzel olurdu.
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
+1 yılGitmek istediğim çok dönem var
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılPortakalda vitamin bile olamadığım zamanlara
10 Yorumla
+1 yıl1950 1960 dönemlerinde genç kız olmak isterdim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKendi küçüğümü dışardan görmek isterdim
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 750 cevap paylaştı.
+1 yılallahın beni yaratmadan oncesine gidebiliyor muyum
10 Yorumla
+1 yılBugünüm de kalmak istiyorum
10 YorumlaAtam Mustafa Kemal Atatürk TBMM nin Açılışını görmek ve çocukluğuma geri dönmek
10 Yorumla- Devamını Gör (74)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer