İnsanlara karşı tüm hissimi, inancımı, güvenimi kaybettim?

Merhaba arkadaşlar 25 yaşındayım, hayata, insanlara karşı tüm inancımı, güvenimi, hissimi kaybettim… artık çok yoruldum. Kime dostum arkadaşım dediysem en ağır darbeleri onlardan yedim hayal kırıklığına uğradım, iyi niyetim suistimal edildi, en zor ağrıma giden de kullanıldım ve işlerine gelince benim söylemeye dilimin varmadığı sözlerle yalnız bırakıldım. şu an yalnızım hiç kimseye güvenmiyorum, inanmıyorum.. ilişki falan da istemiyorum kimseyi sevemiyorum bir hissim yok her şey tükenmiş ve bunun da ömrünün sonuna kadar böyle devam edeceğine inanıyorum çünkü her şey sahte ve çıkar menfaat üzerine olduğunu düşünüyorum kimseyi istemiyorum ne bir dost ne bir ilişki.. kendi halimdeyim ama bakıyorum beni bu hale getirenlere o kadar rahat ve mutlular ki hayatlarına çok güzel devam ediyorlar kısacası her halikarda olan bana olmuş her kim olursa olsun birgün sana herşeyi yapabiliyorlarmış bunu çok iyi öğrendim.

İnsanlara karşı tüm hissimi, inancımı, güvenimi kaybettim?
Cevapla