Bu 20li yaşlara, yetişkinliğe girdiğim anlamına geliyor olabilir mi? Herkesin başına gelen bir şey mi:)?

Tek yaşamak istiyorum (ya da en fazla kız oda arkadaşımla bir ihtimal)

Bir kedim/köpeğim olsun, sahil kenarı veya doğayla iç içe bir yerde gidip dinleneyim kamp yapayım, kitap okumak, gitar piyano spor bu tip leylere vakit ayırmak beni daha mutlu hisettireceğini düşünüyorum. Evde uyumak için işlerimin bitmesini heyecanla bekliyor oldum jdjdj şöyle bir manzara yaşamak istiyorum ya artık

Bu 20li yaşlara, yetişkinliğe girdiğim anlamına geliyor olabilir mi? Herkesin başına gelen bir şey mi:)?
Bu 20li yaşlara, yetişkinliğe girdiğim anlamına geliyor olabilir mi? Herkesin başına gelen bir şey mi:)?
Cevapla