Kafa yapısı olarak
Her şeyi gorup anlayacak olgunlukta mı?
Bir insan tam olarak ne zaman büyür?
Her şeyi gorup anlayacak olgunlukta mı?
Bir insan tam olarak ne zaman büyür?
Büyümenin yaşla alakası olduğunu sanmıyorum. Yaş sadece bir rakamdan ibaret. 30 40 yaşındaki insanları görüyoruz hala büyümüş değil, saçma sapan davranıyorlar. Bana göre büyümek, düşüncelerine ve davranışlarına bağlı bir durum. Olaylara geniş bir pencereden bakabiliyorsan, empati yapabiliyorsan, çoğu zaman objektif davranıyorsan, nerede nasıl davranmasını biliyorsan büyümüşsün demektir.
Büyümenin salt yaşla ilgisi yok. Elbette yaş da bir faktör ama bu tamamen kişinin kendini okuyarak, araştırarak, görerek, dinleyerek geliştirmesiyle olabilecek bir şey bence.
Cevap
9Cevap
Evet büyümüştür
Büyümek aslında düşüncelerdir. Sen geçmişte bu yaş içinde çok büyük işler yapacağını varsay, yaptığın tek şey anatomi çalışmak olsun. :)
Yani insanına göre değişir kimi 20 yaşındakiler olgun davranıyor kimileri de yaşından küçük çocuk gibi davranıyor
nasil bi hayati olduguna gore degisir ama bence hayir
Neden hayir
25 densonra büyüdüğünü anlıyorsun. 30dan sonra olgunlasiyirsun artik
Sana bunh uzunca anlatabilirim
Insan sürekli buyur tecrübe kazanır.
İnsan hiçbi zaman büyüyemez
Büyümek Karakter meselesi
evet
Sayılmaz
Sayılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?