Bugün yakın kız arkadaşımla (26) ben (20) bir şeyler içmeye gittim. Biz sohbet felan ederken ailesinin yakın bir tarihte evden gideceğini ve akşamları evin boş olacağını benimle bir şeyler yaşamak istediğini söyledi.
Sorun şu ki onun bir sevgilisi var 1 yıllık mı ne, son zamanlarda ona olan sevgisinin azaldığından falan bahsetmişti bana, ben de ona bu sürecin olacağını ve bu süreci atlatabilirlerse gerçekten olabileceklerini söylemiştim. O bana bunu söylediğinde başta şaka yapıyor sandım ama şaka olmadığına ikna etmeye çalıştı beni ve ben de zaten sadece evleneceğim insan ile il*şkiye girme düşüncesinde olduğum için o kadar ileri gidilemeyeceğinden bahsettiğimde bozuldu. Sonra bana cesaretin yok tarzı konuştu **müyorsun falan diye ( **meye çalışmıştı ) sonrasından bunun gazıyla **erim ki dedim ve **üştük.
Şuanda garip hissediyorum, onu bu zaman kadar sadece arkadaş olarak görmüştüm hep, böyle düşünceler yoktu aklımda. Böyle bir şey yapacak biri olduğunu hiç düşünmezdim şaka olduğuna sonuna kadar inanmamın sebebi de zaten bunu yapacak biri değil diye düşünmemdi. Olan yine kızlara güvenimize oldu. Bir de arada bir bir şeyler yaşasak onun dışında normal il*şkimize devam etsek diyor. Garip hissediyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer