Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafe yaşıyoruz ve son zamanlarda moralim de bozuk 2 yıllık ilişkimiz var. Firsat buldukça buluşuyoruz ikimiz de seviyoruz aslinda ama iliski rutine girdi gibime geliyo eski ilgisi asla yok ve beni cok unutuyo az mesaj atip hiç aramiyo ve uzak mesafe de bunlar çok önemli bence normalde cok konusurduk benden sıkıldı mı cok kafama takiyorum ona sorunca da kafanda kurma yine kavga cikarmaya calisiyosun diyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
ilişki bitmiş zaten
Bence ikdi birden olabilir. Bikirsem ne olduğunu dağa net söylerim.
Sen.
Ne ben
Sen kuruntu yapıyorsun.
Sevgi şüphe ettirmez sana kısa ve öz söylüyorum kendi hikayemi anlatmaya gerek yok :)
Doğru ama çok fedakarlıkta yapiyo son zamanlarda böyle oldu niye bilmiyorum ben mi çok sıkıyorum acaba
O fazla fedakarlıkta vicdan rahatlatması işte :) aklıma geldikçe sinirim bozuluyor bak
Ama ayrılmak isteyen bunları yapmaz ki ya
Ya işte burada senin dediklerini bende kendime diyodum senaryo aynı kişiler farklı tabi karar senin
Ayrıntı çıkmamış
Sensin ben
Nasıl çözücez bu kafamizdaki soru işaretlerini ya
İlişki ne
İlişki yokuşta
Ne oluyor ki
Olay ne
Vardır konuştuğu biri 😂😂
Sağ ol içimi rahatlattin
Rica ederim başka sorun varsa sor onu da cevaplayım