Ben mi çok kuruntu yapıyorum yoksa iliski yokuşa mi gidiyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafe yaşıyoruz ve son zamanlarda moralim de bozuk 2 yıllık ilişkimiz var. Firsat buldukça buluşuyoruz ikimiz de seviyoruz aslinda ama iliski rutine girdi gibime geliyo eski ilgisi asla yok ve beni cok unutuyo az mesaj atip hiç aramiyo ve uzak mesafe de bunlar çok önemli bence normalde cok konusurduk benden sıkıldı mı cok kafama takiyorum ona sorunca da kafanda kurma yine kavga cikarmaya calisiyosun diyo
Ben mi çok kuruntu yapıyorum yoksa iliski yokuşa mi gidiyor?
Cevapla