Karşılıklı Aynı duyguyu yaşayıp beraber mutlu olanlar en şanslı kişiler değil midir?

Düşünsenize Koskoca dünyada diğer yarın gibi hissedeceğin biriyle karşılıklı aşıksın ve çok güzel zamanlar/anılar yaşıyosun beraber. Ben hep özenmişimdir ve çok şanslı görmüşümdür o duyguyu paylaşan bunca insan içinden o iki kişiyi seçilmiş insanlar gibi görüyorum. Çünkü hepimize nasip olmuyor bu şans Siz ne düşünüyosunuz?

Karşılıklı Aynı duyguyu yaşayıp beraber mutlu olanlar en şanslı kişiler değil midir?
Cevapla