Şimdiye kadar ne doğru düzgün arkadaşım ne de sevgilim oldu artik üzerimde bir uğursuzluk oldugunu düşünmeye başladım?

Simdiye kadar doğru düzgün uzun süreli arkadaşlığım olmadı sevgilim de:( çok aşık oldum ama bir tanesi mi karşılıklı olmaz ya. Hep platonik, hep karşılıksız... kimden hoşlanmaya kalksam ya sevgilisi oldugunu öğreniyorum ya da karşılığı yok. Hayatıma , kalbime giren ben aşık olduktan sonra tamamen hayatımdan çıkıyor. Gözyaşı döküp acı icinde kalıyorum. Hayal kırıklığı yaşıyorum. Acı çekiyorum. Ne zaman biriyle arkadas olsam bir sekilde aram bozuluyor. Hayatimda sosyal anlamda iyiye giden olumlu tek sey yok. Yaşıtlarım evlendi çocuk sahibi oldu benim hala hayatıma adam gibi biri girmedi. Ne kadar istesem de iyi bir arkadaş ve sevgilim olmuyor bir türlü. Olsa da kısa sürede bozuluyor. Artık uğursuz olduğumu düşünmeye ve bunalmaya başladım. Asla kötü biri de değilim hatta fazla fedakar ve iyi niyetli olduğumu söyler çevremdekiler. Sizce sorun ne?

Şimdiye kadar ne doğru düzgün arkadaşım ne de sevgilim oldu artik üzerimde bir uğursuzluk oldugunu düşünmeye başladım?
Cevapla