Işığı görmek için karanlıkta mı kalmamız gerek?

Mutluluğu yakalamak için önce mutsuzluğu mu tatmak gerek? Aristo söylemi sizce doğru mu? Melankolik kişiler hariç diyelim.
Işığı görmek için karanlıkta mı kalmamız gerek?
Işığı görmek için karanlıkta mı kalmamız gerek?
Cevapla