Ben, kızların birbirine "aşkım" diye hitap etmesini çok yersiz buluyorum.
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Ben yeğenime ve en yakın arkadaşına çok aşkım diyorum yaa 😂
Aşk sevgi demek :)) onlar benim aşkım 🫠
Ya her kıza güzelim yavrum diyen tayfa var ya hiç sevmiyorum.
Tatlım şekerim falanda çok sevmiyorum kirve demiş birisi onu hiç sevmiyorum😂
kirve
Cevap
6Cevap
Bence aşko kuşko erko gibi kelimeler aşlırı itici geliyor bana.. bir de yavrum denmesi özellikle kadın kullanınca itici
Aşko olsa gerek
"Hayatım" gıcık ediyor beni.
Erkeklerin her şeyi itici... 😒
Bro kelimesini sevmiyorum
Takıldığın tek şey bu olsun abicim.
Aşko
ya kufur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar