+1 yılAmann allahiiimmmm dünyaya bir melek inmisss, insallah benim de böyle güzel bir Karim olur da evlenirimm, Sonra kendini tanitmak 23 yasindayim askere gidicem askereee bana güzel bir kiz lazimm falan sonra suratsiz da derler hic dönüp bakmam cünkü, yakisikli olsa bile :D
Ama tamam itiraf ediyorum yazin siyah gözlük taktigimda göremiyorlar nereye baktigimi yani yakisikilari kesiyorum :D azz haha :D06 Yorumla
Soran+1 yılhahaha
- +1 yıl
:D hahah ögrendiniz iste
o degil de KIZLAR bile göz kirpiyor :O
Soran+1 yılşaka mı
- +1 yıl
degil ne yazik ki.
neden yapiyorlarsa bir kizin yaninda sevgilisi bile vardi cayirda oturuyorum kiz bana bakip göz kirpiyor erkek arkadasinin yaninda. ya ne yapicagimi veya düsünecegimi bilemedim
Soran+1 yılkız değil demek erkek erkeğe oturuyorlarmış :D
- +1 yıl
:D hahaha yok ya baya kizdi haha
En İyi Cevaplar
Hic kimse bana laf atmadi Saygin kisiligimden ötürü.
09 Yorumla
Soran+1 yılHelal be onlarda yolda yürürken farketmisler saygin kisiligini helal olsun
- +1 yıl
İki sokak arası 1 km bile olmayan yolda 28 ayrı kişiden laf yediğimi biliyorum, ayrı ülkelerde mi yaşıyoruz? Yoksa kafanı evden hiç mi çıkartmıyorsun :)
- +1 yıl
sevgi sen normal degilsin o zaman:D cıplakmı cıktın naptın akldakgfgh:D:D
Soran+1 yılzeyno hiç inandırıcı değil sevgi de abartmış olabilir ama giyimle olmuyor bu işler ben başım önümde eşofmanla laf yediğimi biliyorum paspal bir haldeyken hem de
Soran+1 yılsaygın kişilik seni
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir kizin yanindan geciyordum ama nasil guzel senden guzel olmasintam gectim yanindan geri dondum en acisiz olum seklini biliyor musunuz dedim bir sasirdi hayir da niye sordunuz dedi sizin gibi bir guzelin benim olmadigini bilerek yasayamam intihar edicem sizin yuzunuzden dedim guldu adini ogrendim faceden ekledim ama yurumedim niyeyse :-):-)
02 Yorumla
Soran+1 yılaaa çok enteresan :D
Cevap sahibi+1 yılNasil bir ozguvenim varsa o zamanlar iki sene onceydi simdi oldursen yapamam boyle bisey bildigin sosyal deney yapan amerikanlar gibi hareket etmisim simdi dusunuyorumda :-)
- Aile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı.
+1 yılYa bizim i*ne bir arkadaş vardı, " o ne büyük bir motoooğğrr " demişti, ama gel gör ki aynı zamanda motor da geçiyordu :D
Kız da ikilemde kaldı :d00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Ya cafede oturuyordum bir arkadaşımı bekliyordum, bir bay birden sandalyeyi çekti afedersin süphanekeyi biliyormusun diye sordu bana. "Efendim?" dedim, tekrar sordu bende biliyorum nolmuş neden sordun dedim. Artık cennette olduğumdan şüphem kalmadı dedi :)
Ne gülmüştüm o gün ya :)54 Yorumla- +1 yıl
çok saçmaymış baya saçmalamış. benden daha beterleri de varmış :D
Soran+1 yılBu nedir lo :))
- +1 yıl
allahını başka bişe bulamamış mı :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKüfürlü laf atanlar olmuştu onları şikayet edip tazminat ve hapis cezası olarak dava açmıştım. Tüm davaları kazandım fakat bazıları iyi halden hapis cezası yemedi kimilerin sabıkası varmış hırsızlık filan kimileri hareketlerine devam ettiğinden hapse girdi ama kısa süreliydi 1-5 ay arası yediler hapis cezası. Tazminatların hepsini aldım en çok aldığım tazminat 1804 liraydı.
Berbat sesleriyle şiir okuyan şarkı söyleyenler oldu ama cevap bile vermedim bide şey var yapmacık sözler söylüyorlar melek gibisin vs. cevap bile vermiyorum. Hiç bir erkeğin bir kıza laf atma hakkı yoktur eğer açılmak istiyorsa laf atarak değil yanına gidip tanışmak istersin kız kabul eder etmez orası ayrı bir durum.011 Yorumla
Soran+1 yılsen bunlara nasıl tazminat davası açtın tanıyor olman lazım
Cevap sahibi+1 yılBir çoğu yerde kamera var zaten orada bir olay yaşadığın belli oluyor. Ayrıca ben çift telefon gezerim biri mesajlaşmak ve günlük için kullandığım diğeri ise cepte durur ses kaydı sürekli açıktır bana şizofren diyen çıkabilir ama günümüzde laf atanlar çok var bende bunun onların yanına kar kalmaması için ses kaydını açıyorum bir olay olursa gidiyorum şikayetimi ediyorum hem ses kaydı var hemde büyük olasılıkla o bölgede kamera vardır kameradan da görülür. Gereken işlemler başlar haliyle :) Tanımak önemli değil yani.
Soran+1 yılaçıkçası pek inandırıcı değil bir laf attı diye polis kameralardan binlerce insanın içinde tek tek sana laf atanı mı bulacak
- +1 yıl
Bu anlattiklarin dogruysa yeni bir meslek kesfetmissin resmen senden su sekilde supheleniyorum bilerek dekolte giyinip kendine laf attirip para kazaniyo olabilirsin bence
Soran+1 yılpara kazanmayı baya ciddiye almış
Cevap sahibi+1 yılEvet ülkemizde o kadar abaza erkek var ki mont giydiğim halde bacaklarım kapalı olduğu halde laf atıyorlar.
Cevap sahibi+1 yılPara kazanmak için yapsam açık seçik şeyler giyinirim. Bunu ben para kazanmak için değil akılları başlarına gelsin diye yapıyorum ayrıca kimsenin durduk yere birine laf atma hakkı yoktur. Yazın kot pantolon ve bluz evet çok tahrik edici kombin olması gerekir. Ayrıca mahkemede kayıtlarda gözükmüyor sanki benim ne giydiğim mini etek filan olsa tahrik ettim sayılır ama giymiyorum giysem görülürdü.
- +1 yıl
birincisi ses kaydını gizli yaptığın için başına belayı sen alırsın, gizli ses kaydı ispat niteliği taşımaz. ikincisi kamera kaydıyla hiçbişi ispatlayamazsın, şahidin falan olmalı, üçüncüsü arkadaşların da dediği gibi kimse senin yolda yediğin laf için şikayette bulunmanı ciddiye alıp sağdaki soldaki kamera kayıtlarını incelemez, dördüncüsü hadi bunların tamamı gerçek oldu diyelim, millet adam öldürüyo davası 5 yıl sonra görülüyo senin şikayetlerin hangi mahkemede anında işleme alınıp karar verilebiliyo onu da anlamış değilim...
Soran+1 yılyalan gibi gibi
- +1 yıl
Yav atıyon bare destekli at ben adliyede memurum böyle olaylar mahkeme önüne çekilmiyor hatta atmayıp fıtlatmışsın sen
Soran+1 yıldemi bence de
+1 yılpek alakası yok ama bir anımı anlatayım. şimdi biz ikikişiyiz ve önceden repliklerimize çalışmıştık. karşıdan bir kız geliyordu. tam kız yanımızdan geçerken şşt fıstık dedi arkadaşım. kız döndü bize doğru, hatta tam bir şeyler söylüyordu ki o an ben de abi benim nerem fıstık yaa diye cevap verdim. kız mal gibi kaldı öyle. biz tabi yerlerdeyiz o an :D
58 Yorumla
Soran+1 yılfenasınız
- +1 yıl
hahaha bana bilmediğim bir şey söyle
Soran+1 yılhaklısın :D
- +1 yıl
tişikkirlir
- +1 yıl
sağol:)
- +1 yıl
tişikirlir
Erkek: Yavrum kilodun olum da giy beni
Kadın: Olda iki bacağımı sokum sana.
Zaxxxx :d xd, cd, vd.94 Yorumla
Soran+1 yıldemişler
Soran+1 yılkötü
+1 yıl-Pardon bir bilimsel deney için yardımcı olabilir misiniz?
-Ne deneyi?
-Sizi klonlasak böyle güzeller az geliyor dünyaya tükenmesin.
-Yaw de get :D:D:d. d. d. d43 Yorumla
Soran+1 yılhaha
- +1 yıl
:D:D
- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılGurur okşayan laf atma şekli :) İlginç
İzmire ilk geldiğimde bilmediğim bir adresi sormak için otobüs durağına yaklaşmıştım.
Bir peri kızı görmüştüm laf atma ya da yakınlaşma çabasında olmadan ciddi ciddi ne sorcağımı unutmuştum gülümseyip ya ben seni görünce ne soracağımı unuttum demiştim :)
Başkada kimseye laf falan atmadım yakıştırmıyorum kendime :)03 Yorumla
Soran+1 yılya ben de öyle büyük laf atmadan bahsetmedm :D
- +1 yıl
Kızlar daha çok atıyo ama yanlarından geçerken denk geliyorum artı bide edepsizce laf atıyolar kızlar :)
Bunu varya yatırcaksın.. :) En son denk geldiğim diyalog buydu :)
Soran+1 yıloha bee
Gizli Üye(30-35)+1 yılyağmurlu bir gündü ıslanmıştım baya yürüyorum hızlı hızlı iki tane yakışıklı çocuk vardı, bir tanesi arkadaşına kız dediğin böyle olacak abi ya demişti, ama bağırarak söylemedi bunu o gün hala aklımdan çıkmaz ya baya mutlu olmuştum :D
neyse onun harici laflar hep klasik oluyor öyle enterasan bir şey yok01 Yorumla
Soran+1 yılO da klasik olmus ama :)
+1 yılAtım var da yemim yok demiştim dershaneden bir kıza.. öbür ders sevgilisi arkadaşları ile gelip bir güzel dövmüşlerdi beni.. o günden sonra ağzımı bile açmadm
31 Yorumla
Soran+1 yılhahahaahh :D
Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı. iki erkek dükkanın önünde duruyodu biri beni gördü yanındakini dürttü kaç olm kaç dedi öteki noldu ki olm dedi.. görmüyon mu l*n huriler dünyaya inmiş kesin kıyamet kopacak dedi
21 Yorumla
Soran+1 yılhaha
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirisi adını bağırarak söyledi facebookdan eklersiin dedii. bir başkası maşallaj Allah özene bezene yaratmış dedi. bir başkaşı çok tatlisin güzelsn diye sarki soylemisti. bir baskasi heosi seninmi yavrum demisti. bir baskasi şarkı söylüyordu esmerim felan diye ama anlamadım tam. bir baskalari 3 kisiydiler bagirarak muz portakal seftaaalii demislerdi. Birisi arabayla takip. ettiydi gel seni gezdiriyim felan v. s v. s v. s
04 Yorumla
Soran+1 yılHangi ildesin erkeklerin hepsi sapik :)
Cevap sahibi+1 yılAnkara pursaklar serseri Dolu burasi
- +1 yıl
Himmm ok tabi adriana limasin sen
Cevap sahibi+1 yılYalan degil gercekten burada yasadan anlarsın beni
Aile & Toplum konusunda 354 cevap paylaştı. Ben yolda giderken bir öküzün arabayla giderken koza attigi kafi duydum. dediği aynen soyleydi. uff atom musun be parcaladin beni.;) bu sozu duyunca zaten ordan gecen ilk arabanin önune atlayip intihar etmek istedim.;)
03 Yorumla
Soran+1 yılHahaha
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılValla öyle bir laf yok ama beni en çok şaşırtan şey sabahın köründe saat 6:30 da bana laf atabilmeleri yani ben o saatte yürürken yerde uyumamak icin zor duruyorum millet laf atıyor cabalarına hayran kalıyorum doğrusu
03 Yorumla
Soran+1 yılaynen ya gerçekten ben de çok karşılaşıyorum
- +1 yıl
sabah 6:30 da yolda olduğuna göre muhtemelen gece 3te falan kalktın e anca hazırlanırsınız siz, ki hazırlanmışsın süslenip püslenmişsinki lafı yemişsin.
- +1 yıl
Hayır beniö hazırlanmam en fazla yarım saat. Diğer kızlar gibi özel bir yere gidermişçesine süslenmiyorum.
Allahına gurban gız senin , yamacıma gelsene dedi :O
Burası Ankara bizde ortam böyle :D52 YorumlaJaponya-Osakada Ninja Ustam Lui Ti ko nun Eski bir Öğrencisi Kılıç dersi sırasında
Kılıcın olayım Salla beni demişti :D Ustam ona Ateşin üstünde yürüme cezası vermişti.. Vay bee eski günler =/58 Yorumla
Soran+1 yılmazilerin mi canlandı :D
- +1 yıl
Seher Bunlar hep Simit kafası dimi :)
Soran+1 yıl:D..
- +1 yıl
@themarmarasea Ninjalık eğitimi almış kız :D
- +1 yıl
@Sametiedi Mınçıkaları Döner Bıçaklarını Ninja sopalarını nerde saklıyosunuz :)
- +1 yıl
@themarmarasea Seheri Aforoz etmişler ninjalık eğitminde çok çektirmiş ustsına en sonunda atmışlar ordan :P silahlarını da teslim etmiş ama kaçak yolla bunu getirebilmiş anca :DD
https://www.coldsteel.com/images/products/88K_m.jpg - +1 yıl
Bunuda orda bıraksaydı nolmuş sanki biz ona herşeyi alırdık burada en cicisinden
www.dshopping.com.tr/.../...akk_seti_1_775x695.jpg
Markete gittiydim bir kere iki tane çalışan konuşuyodu bir tanesi bana baktı yanındakine sesli sesli şöyle bir sevgilim olsun kırk yıl borcum olsun demişti :D bende güldüm 40 yıl borcu olanı ben napıyım diyip gülüp geçmiştim :D
23 Yorumla
Soran+1 yılcevabı güzel yapıştırmışsın :)
Soran+1 yılbelli :D
+1 yılPardon gözlerinizin baktigi yere cenneti düsürmüssünüz dedi tesekkurler dedim gittim :D cok begendim ama sokakta bir kiza laf atan erkekle isim olmaz :)
02 Yorumla
Soran+1 yıltabi kimsenin işi olmaz :)
- +1 yıl
Aynen :)
+1 yılBende bir keresinde laf attım. Çok güzel değildi ama çok şirindi. Ulan demekki ben çocukken hiç yaramazlık yapmamisim dedim. Kızda doğal olarak ne? Anlamadım? Gibisinden şeyler dedi. Bende şirineyi görüyorum şu anda hatta benle konuşuyo demiştim ;)
22 Yorumla
Soran+1 yılooo :D
- +1 yıl
Öyle işte bizde laf çok (erkekler)
Sıradan laflar çok şekersin falan tarzı.
Ama bir ara önümde giden kapalı bir kız vardı ona kabuklu fıstık diye laf atmışlardı :D23 Yorumla
Soran+1 yıltövbe yarabbim :D
Soran+1 yılOha ayıp didim
+1 yıl+Offf hatuna bak... isiklardan gecerken araba carpsada kucagima dussen zuagsahhfadh...
-uff qt be slq..
+ l*n ... bana bak.. arabayla giderken carparim, hastaneye goturuyomus ayagiyla seni arabaya atar... :D00 Yorumla
+1 yılLaf atmak değil de birkaç hafta önce arkadaşımı bekliyordum işlek bir caddede. Hapşırdım yanımdan geçen çocuk flörtöz şekilde iyi yaşa deyip gülümsedi keşke herkes kibar olsa rahatsız etmese.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet haklsın
+1 yılBana bilerek çarpmıştı biri sonrada ay taşa çarptım demişti :D ahaha
21 Yorumla
Soran+1 yılAhhaahha
+1 yılgüzellikten vergi alınsa Türkiye rekortmeni olurdun dedi birisi :)
21 Yorumla
Soran+1 yılooo çok iyi :D
+1 yıl''Az önce yanimdan geçerken gördüm, çok etkileyicisin. Yürüyüşün çok senkron dansla ilgileniyo musun?''
noluyoruz demiştim kendi kendime :D03 Yorumla
Soran+1 yılçok mu güzel yürüyorsun :D
- +1 yıl
Yok be düz yürüyorum sadece :D
Soran+1 yılİLGİNÇ :D
+1 yıl200 metrelik yolda 30 tane laf atılınca kulakların sağır oluyor.
Ama en ilginci Ankara'da böyle kızlar varmıymış abi? lafıydı sanırım.03 Yorumla- +1 yıl
Allahın kitabın yalan
Soran+1 yılne Allah'ı karıştırıyorsun
- +1 yıl
Sallaaaa
biri bana ulan o benin olayım yuzune konayım dedi biri dudakların çilek gibi tam kremsantilik dedi dedim ne diyon sen değişik hayal gücleri var igrenerek hepsinden tiksiniyorum
01 Yorumlabir keresinde kız meslek lisesine kardeşimi almayagitmiştim 3 4 kız bana laf attı yavrumm hepsi seninmi diye
bir tanesi omuz attı dayak yiyodum05 Yorumla
Soran+1 yılHadi be
Soran+1 yılEnteresan
Soran+1 yılo kadar düşülür mü yahu
Geçenlerde arkadaş çevresindeyiz bir arkadaşımın yanındaki bir kıza
+slm sevgilin varmı? diye sordum.
-Evet var!!
+Şaşırmadım! En güzellerini kaparlar zaten.02 Yorumla
Soran+1 yılHmm iyiymis :)
- Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılYanindan gecerken kisneyen, ve yavrum taş b*k gibi laflar atan acurlari kenara birakiyorum. Aksam vakti yolda yuruyordum annemle; ileride kalabalik bir grup erkek yuksek sesle ara ara kufrederek konusuyordu. Sonra biri "Yok anasini.." dedi hepsi sustu. Bunlara bakmadan geciyoruz tam onlerinden, biri "şş oğlum öldük mü lan" dedi, gruptan ses yok. Annem yanimda sessiz sessiz gülüyor ama bir baktim ki gozlerinden yas gelmiş, ne kadar komigine gittiyse artik :))
010 Yorumla
Soran+1 yılAnnenin daha cok hosuna gitmis demek :)
- +1 yıl
Ustune sampanya bile patlattik babe. Yok boyle keyif... Hoşuna gitmesiyle komigine gitmesi arasinda fark var canim. Kadın endiseyle koluma sarilmisti. Ben de biber gazını cebimde elimle tutuyordum. Sinir bosalmasiydi belki de, dunno.
- +1 yıl
Tabi kızının begenilmesi de bir derece hosuna gitmistir elbet. Rahatsiz etmeyen laflardan konu acildi saniyordum; sonu karakolda bitenlerden degil (?)
Soran+1 yılNiye saptirdin ki sen simdi
- +1 yıl
Yorumunun yanina dislike gorunce sapti sanirim.
- +1 yıl
Yanlis anladim sanirim (?)
Soran+1 yılben -'lemedim
- +1 yıl
ana kız hoşunuza gitmiş sonrada neden laf atiyorlar derler hadi gelde atma
- +1 yıl
Yanlis anladim cumleni o zaman @tugbaediz, kusura bakmayasin.
- +1 yıl
@CılgınSerseri insan olmayi becerebilmek onemli olan. Begenilmek herkesin hosuna gider; kimse laga luga yapmasin. Ama sapkin eril satasmalar bundan ayri tutulmali. Dedigim gibi, sonu karakolda biten vakalar da var. Kadinlari cinsel obje olarak goren zihniyetteki bir insanin agzindan cikacak olan laftan ne beklersin? Birak komigine ya da hosuna gitmesini, huylanirsin. Sözlü tacizleri ayirabilmeniz lazim.
+1 yılbir çocuk gel senle bir kahve içelim görüntüm olsun demişti çok değişik ve iltifat tadında gelmişti bana onun dışında zaten kulaklık taktiğim için fazla duymuyorum ya da su an aklımda tek bu kalmış
016 Yorumla- +1 yıl
hoşuna gitti tabi git hemen kahve iç nasıl olsa sanalda değilsiniz
- +1 yıl
@fuocoturco ahahah ya sen beni mi takip ediyorsun :))
- +1 yıl
profilin gizliydi sanırım ama söylediğime cevap alamadım
- +1 yıl
@fuocoturco ya ne sordun ki sen?
- +1 yıl
iltifat diyorum hoşuna gitmiş baksana kahve içeydiniz diyordum
- +1 yıl
@fuocoturco olabilir ne var bunda?
- +1 yıl
bende gelip böyle laf atim sana her laf atanla çay içiyosun demekk
- +1 yıl
@fuocoturco evet her laf atanla çay içiyorum
- +1 yıl
haklısın sanal değil sonucta
- +1 yıl
@fuocoturco aynen
- +1 yıl
insan oldugumdan şüphelenmye başladım
Soran+1 yılNoluyor yahu kızın üstüne gitmissin
- +1 yıl
@fuocoturco bak soran arkadaş sana diyor :)
- +1 yıl
bişey olmuyo soran arkadaş :)))
Soran+1 yılYedirtmeyiz haha
- +1 yıl
Yürü bee :Dasdfgh
+1 yılSanada baya kur yapmis kanacagim varsada kanmam :D
Ben laftan cok bir kisi tarafindan takip edildim hala bilmiyorum kimdi01 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah
yagmur yagarken şemsiye açmıştık arkadaşla. şemsiyesiz kekolardan oluşan bir grup
'' şeker değiliz ki eriyelim ''
bir de durakta beklerken kamyonun arkasında biri '' ay lavyuu'' diye bagırmıstı tövbe est :D:D10 Yorumla
+1 yılbenim minnoş göbeğime sulanan kızlar olmuştu ^_^ ^_^ ama sokakta değil... sanaldan :D :D :D yine böyle bir site :D :D :D
04 Yorumla
Soranheee
- +1 yıl
Ne sitesi
- +1 yıl
@tugbaediz ciddiyim ülenn :D :D :D birisi kaslı bir resmini atmıştı siteye... bende altına
'' bu da bir şey mi... ben buraya kıllı göbekli bir foto atarım. dibiniz düşer '' dedim :D :D :D
çok istediler ama atmadım fotoyu... gösterip vermeyenlerden oldum yani :D :D :D kızlarında bu duyguyu yaşaması lazımdı ( güneş gözlüklü surat ) - +1 yıl
@Erzincanlii kendine eş arayan kişilerin takıldığı bir yer değil :D :D :D arkadaş ortamının olduğu bir yer :D :D :D sözlük diyeyim sana... inci sözlük gibi bir site işte :D :D animecilere has :D :D :D
hiç bir atılan laftan gururda duuymadım gururum da okşanmadı hepsinden iğrendim ve çeşit çeşit laflara duydum barzo çok
11 Yorumla- +1 yıl
saygı duyarım :)
yolda yürürken biri yanımdan geçerken sen ne kadar günahkarmıssın dedi bende dönüp efendim dedim allah seni taşa çevirmiş ondan dedim dedi
04 Yorumla
Soran+1 yılhahaahha çok yaratıcılar
- +1 yıl
oha :D
- +1 yıl
@gzemmm35 adam kendini biraz daha zorlasa bir icat yapabilirmiş kesin inanıyorum buna :)
"annan diyom ne etmiste hamurunun mayasi iyi tutmus kizim "
Demisti salagin biri yanimdan motorla geciyodu... gerizekali ya :D24 Yorumla
Soran+1 yılmotorla hem de :D
Soran+1 yılHaha
valla ben bılem erkek basıma o kadar tacıze ugradımkı:)
12 Yorumla
Soran+1 yılhadi ya
+1 yılYıllardır bebek tedavisi görüyorum ama bebeğim olmuyor bebeğim olur musun diye duymuştum sanaldan :D
13 Yorumla
Soran+1 yılhaha
- +1 yıl
yuhhhhhh :)
- +1 yıl
:D :D
3 kız önümüzde , 2 erkek arkalarından yürüyorduk. yanımdaki abi çok güzel yaa dedi sesli bir şekilde. hangisi dedim. ayakkabısı yırtık olan dedi arkadaş. kızların 3 de durup ayakkabılarını kontrol etmişlerdi
02 Yorumla
Soran+1 yılçok eski ya :)
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl"Oglum parmaginda yuzuk var l*n , buna olmaz. Siradakiii"
Az once yasadim :D01 Yorumla
Soran+1 yılhaha
Burasi kutuphane arkadas kitap gibi kizlar ya demisti bir tanesi :D
01 Yorumla
Soran+1 yılHaha
Telefon numarasını bağıra bağıra söylüyordu birisi... bir kaç arkadaşı ile zevzeklik yapıyordu işte... Çok ego tatmin edici sayılmazdı :D
02 YorumlaBeni sadece önden gören bir erkek topluluğunun "GÖTE BAK GÖTEĞĞĞĞ!" diye anırmasıdır. Ne hayal gücü var be kardeşim sizde dedirtmiştir.
00 Yorumla
+1 yılBen laf atmamda bir abimden duyduğum argo bişey ama kulaklığı takılı birbirbayan gördüğünde dibine vurunca ses geliyo mu diyodu. 😀
00 Yorumlabana geçen gün göz kırptı sonra gül aldı arabım ben diyo gülme krizine girdim gittim sonra :D
03 Yorumla
Soran+1 yılo sana gül alana kadar bekledn mi :D
Soran+1 yılhaha
:-D okulda güzel bir tane kız dergi okuyordu, bende geçerken kıza, dergin olayım senin dedim tabi kızda beni hocaya şikayet etti, :-D ama sadece şaka amaçlı yaptım
04 Yorumla
Soran+1 yılIyi etmis :)
Soran+1 yılsonu kötü olmuş :D
ben kulaklık takıp yürüyorum öyle bişey hatırlamıyorum duymadım :D
15 Yorumla
+1 yılO kadar igrenc bir laf yedim ki yazmayı bırak kimseye soyleyemiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah ALlah
O kadar cok oluodu ki roman falan yazmam lazımdı bence
01 Yorumla
Soran+1 yılvaaay
+1 yılgeçen birisi 'annen terörist mi be bomba gibi doğurmuş' dedi ulan gülsem mi ağlasam mı bilemedim:d
12 Yorumla
Soran+1 yılAnaaaa:D
- +1 yıl
:DD
Pek yaptigim birsey degil aslinda ama Benim attığım laf : öf bee hatuna bak Suriye'ye göndersen iç savaşı bitirir
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki
+1 yılKadinlar onca giysiyi sekili susu ne diye yapiyolar erkekler begensin ve egosunu tatmin etsin diye degilmi kadinlar hemcinsinden kiskaniyolar kendilerini bazi kadınlar icin durum boyle
00 Yorumla
+1 yıl43 Yorumla
Soran+1 yılhaha
- +1 yıl
Eyvallah @tubabruno
+1 yılevet arkadaşımla yürüoduk karanfilde evde kalmış kızlara fal bakıoruz dedi arkadaşımla ben aynı anda evde kalmış kız mı dedik çocuk güldü. D
07 Yorumla
Soran+1 yılhaha
- +1 yıl
ikimizde 19 yaşındayız nie böle dedi anlamadım mal:D
- +1 yıl
sana atılan lafta hoşmuş haa. D
Soran+1 yıllaf atmak için :D
Soran+1 yılaçıkçası benim de hoşuma gitmişti :D
- +1 yıl
hahahha. D:D @offfolsun
+1 yılValla 19 yıldır şu dünyada yaşıyorum daha bir Allahın kuluda gelip laf atmadı bana
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHoslandıggım cocukda benden hoslanıyomus ben yanndan gecerjen gülümseyerek offff sen insanmısın yhaaa dedi. ;)
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbir mal bir kere versene diye laf atmstı biber gazı yedi :)
Soran+1 yılIyi yapmissin
Cevap sahibi+1 yıl:) tabi
dürüm şiiiş dürüm şişşşş, tavuk şiişş. erkeğin kezbanıda bu oluyo galiba
01 Yorumla
Soran+1 yılolabilir
+1 yılSag cek sag cek sag cek..
Dagdan indi sari yilan (arkadasi:) yog gara yilan garaa00 Yorumlahiç yapmadım, yanımda da yaptırmadım.
hiç sevmem.
çevremdeki kızlar aklıma gelir hep.11 Yorumla
Soran+1 yılHelal
Lafta yemedim, lafta atmadim, ot gibi yasamisim ben ya (:
212 Yorumla
Soran+1 yılBosver en iyisi :)
Soran+1 yılYok yav saptırma
Soran+1 yılEfendilik her zaman prim yapar
Soran+1 yılO kizlar yani migdesiz olsa gerek
Soran+1 yılbir şey olmaz sonuçta senin de kaderinde birisi var
Soran+1 yılkalmazsn
+1 yılsoru güzel. kız değilim ama bana atılan tek tük bir kaç laftan en güzeli "rüzgarından eteğim açılcaktı nerdeyse" şeklindeydi. lisedeydim o zamanlar. hızlı yürüdüğüm bir anda dalga geçilmek için yapılan bir saldırı türüydü.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaha cok iyi ya
- Devamını Gör (81)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar