30 yasinda tüm duygularim öldü, geri gelirler mi?

Çok hayalperesttim lisede de univ de de ama hep ciddi bir ilişkinin peşinde koştum, günü kurtarmak degildi amacım. Ama gel gelelim olmadı her şey nasip kısmet..

Şimdi uzun zamandır hayal kurmuyorum. Bir şey hissedemiyorum duygularım ölmüş sanki, sorgulamıyorum. Etrafımda insanlar anne baba oluyor, çocuğu okula başlıyor, karne alıyor ne bileyim bir kosusturma... Ben hafta sonları bile yalnızım kendi kendime date yapıyorum sadece...

30 yasinda tüm duygularim öldü, geri gelirler mi?
Cevapla