Yalnızlık ve insanlar hakkında söylediklerim doğru mudur?

Yalnızlık ve insanlar hakkında söylediklerim doğru mudur?

Yalnızlık 2 farklı şekilde olur;

1- toplumun belirli üstüne vazife olmayan istekleri vardır, yapmazsan dışlarlar.

2- kafa yapısı, hepsi birbirine benzer ve mantıksız saçma bulduğun için kendi tercihinle olur.

Sürekli birşeyleri dayatmaları, kendileri gibi olmanın, isteklerini yerine getirmelerini istemelerinin ve seni bunun dışında mutsuz olmaya ikna etmeye çalışmalarının sebebide;

İlgiye olan açlıklarındandır. Umursanmamaya tahamülleri yoktur, fakat her türlü kötülüğüde bunlar yapar, dışlamak falan bunların hakkıdır.

Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yalnızlık ve insanlar hakkında söylediklerim doğru mudur?
Cevapla