Bi insan nasıl o gün babasından ölüm tehdidi almış bir kızı taciz etmeye kalkabilir?

Neyden aldığımı fazla uzun anlatmak istemiyorum geçmişte kalmış eskimiş çürümüş bi konu bi kere kıyafet üstünden biri beni ellemişti sadece para için izin vermiştim ama rahatsız olmuştum bi daha yapmamıştım zaten o güne kadar el ele bile tutuşmamıştım zaten 23 yaşıma kadar.. Yani öyle bir kız değilim. Bunu Kyk yurdunda kendi isteğiyle dinleyen bir kıza anlatmıştım kız da aylar sonra ne alakaysa aylar sonra gidip müdüre uzak durmaya çalıştıkça anlattı diyerek iftira atmış ben uyarı cezası almıştım 2 ay sonra ise aniden babamdan ölüm tehdidi mesajı aldım okulu bırak gel cenazeni almayalım senin pisliğin yetmiyormuş gibi elin namuslu kızlarını da yoldan çıkarma diye ve ağlaya ağlaya aklım beynimden giderek yurt idaresine gitmiştim nasıl babamı ararsınız ben 23 yaşındayım diye idaredeki memur da bana hakkında 15 tane dilekçe var dedi kız sırf bi kere para karşılığı kıyafet üstünden ellendim diye beni para karşılığı ilişkilere girme iftirası ile millete anlatıp iğrenç cehennemin dibine yerin dibine giresice hiç tanımadığım arkadaşlarına bu kızın yurttan atılmasını istiyoruz diye dilekçe verdirmiş bu çok karaktersizlik kansızlık ve çok ağır kimsenin hakkında 10 tane dilekçe verilmemiştir ben o gin babamı aradılar diye idareye hesap soracağıma bi de idare 5 gün içinde burdan kaydını sildirmezsen dilekçeleri işleme koyup atmak zorunda kalırız dedi bi taraftan babamın tehdidi korkmuştum babamı engellemiştim ve param yoktu babam okulu bırak gel dediğine göre para atmayacaktı bana aylardır kendi kendine sen eve çıkmak istiyorsun gel benimle ev arkadaşı ol yazan bi çocuk vardı ona yazdım sana güvenebilir miyim arkadaşız sadece demi diye o da bana sonuna kadar güvenebiltisin için rahat olsun yazdı aldı beni gittim eve gitmeden gitmeden önce arkadaşız demi dedim başka ne olabiliriz dedi evine girdik hep dedim biz kankayız ben ilk görüşte etkilenmediysem hiç etkilenemem ömür boyu arkadaş gözüyle bakarım diye canımsın dedi ben yine ara ara söyledim o akşam biz kankayız diye ben beğendim ama dedi bu ne alaka ya her erkek kankasını beğenir beğendi diye arkadaş olamayacak mı ne köylü bi zihni var neyse ben o gin hem babasından ölüm tehdidi almış hem 10 kızın atılması için dilekçe vermiş olduğu bi kız olarak aklımı kaybediyordum aslında hastaneye götürmesi gerekiyordu çok kötü kriz geçiyordum ruhumda. Ve başım hep çatlıyprdu tabi yaşadığım kötü şeylerden o gin ben de başım çok ağrıyo hastayım sabah dersim var dedim gece 2de uyumaya gittim gitmeden önce de bin kere dedim uyurken odaya gelmemesini sonra uyumadan gece lambası nasıl kapatılıyor dediğim içşn odaya geldi ve ben yatakta oturuyordum birden iğrenç köpek gülüşüyle şeyini değdirmeye çalıştı Allah’a şükür kaçtım değdiremedi Allah beni seviyormuş ama travma oldu bende bi de çok çirkindi ve ben kız olmama rağmen benle aynı boyda idi

Güncellemeler
+1 yıl
Iyyy
Bi insan nasıl o gün babasından ölüm tehdidi almış bir kızı taciz etmeye kalkabilir?
Cevapla