Küçüklüğünden bu yana babasından şiddet gören kız?

Kimseye içimi. dokemiyorum burada anlatmak istedim. Babam biz çok küçükken annemi sürekli gözümüzün önünde döverdi. Hala da unutmadigim sahneler var. Aynı zaman da bizi yani cocuklarini da çok dövüyor. Dovmedigi zaman bile her zaman üstümüzde psikolojik bir baskı var. Her zaman başkalarına bizi aşşağılar. Bu yüzden işte her bana en ufak ilgi gösteren erkeğe bağlaniyorum😔 bu satırları yazarken bile gözlerim dolarak yazıyorum. Ben artık dayanamıyorum. Okumamıza da izin vermedi. O kadar içimde kalmış şeyler var ki kendimi çok eksik hissediyorum
Küçüklüğünden bu yana babasından şiddet gören kız?
Cevapla