Merhaba bu durum hakkında bilgisi ve çözümü olan yazabilir mi?

Merhabalar uzun süredir üstümde tuhaf bir his var. Sanki biriyle kavga edicekmişim gibi hissediyorum ama kim olduğu önemli değil durup dururken oluyor bu aklımda herhangi biri de yok. Normal biriyle yan yana gelsek bile kavga edicekmişiz gibi ve ben sanki pasif kalacakmışım dayak yiyecekmişim gibi korkuyorum. Övünmek derdinde değilim sadece durumumu izah etmek için söylüyorum yakın dövüşle ilgilenen biriyim yani dayak yemeyecek kadar da savunmam iyi. Bilmiyorum bu neden oluyor sanırım kendime güvenmiyorum ya da daha farklı bir şey? Nedeni nedir? Bu nasıl geçer? Şimdiden teşekkürler ☺️

Merhaba bu durum hakkında bilgisi ve çözümü olan yazabilir mi?
Cevapla