
Mutsuz olmayalım her andan her saniyeden mutlu olabilecek bir sebep arayarak devam edersek daha güzel oluyor.

Mutsuz olmayalım her andan her saniyeden mutlu olabilecek bir sebep arayarak devam edersek daha güzel oluyor.
Mutsuzluk beynime etki etmez.. Kimseyi o derece önemsemiyorum.. Kimse benden değerli değil.. Kendimi seviyorum ve çok mutluyum.. Ayrıca mutsuz olmam için hiçbir sebep yok çok şükür..
Ben aşırı mutsuzum.. bazen hiç bir şey düşünmek yapmak bile gelmiyor içimden. ama bununla ilgisi yok. bir çok bilim adamı da mutsuzdu kişisel hayatında. hatta çok düşünen sorgulayan insanlar da mutsuz olur
Cevap
4Cevap
Mutsuzluk beyni küçültüyorsa beynim yok herhalde 🤣🤣
O kadar mı üzdüler seni be
Evet hahah Farkına varmadılar olsun. Canı sağolsun. Bela ya da suçlama olarak döndü:d
Seni kaybetmiş daha ne ceza çeksin yahu 😇
Aradığım cevap hahah saol yahu 😊
Sen böyle ol elbet bir gün kazanacaksın ve çok çok mutlu olacaksın 😇
Umarım 😊
KS de çoğu mutsuz heee demek o yüzdeeeeennnn😂
Hahaha tam senden beklediğim cevap 😂😂
Mutsuz değilim ama mutlu da değilim benimki orta büyüklükte djdkdkd
Normal şekilde duruyor demek 😂
Benim beynim kocaman bu aralar. Bol bol mutlulukla besliyorum djhdndjdnd
Daha fazla mutlu ol o zaman 😇
Mutlu olacağım, mutlu edeceğim!
Al bu da sloganım dhjddjdjdjd
Bak sloganını beğendim baya iddialı zaten senin mutlu etmeye layık bulduğun mutlu olur bence de 😂
Mutsuzluk Karamsarlık insandan çok şey çalıyor bundan eminim fakat beyni mi küçültüyor kalbimi karartıyor Onu bilmiyorum
Beyin olsa bu hayat bize bu kadar sıkıcı gelmezdi, hakkından gelirdik. Bence bir cogumuzda beyin işlevsiz
Mutsuzluk sadece kalpte, ruhta ve bedende etki eder.
Mutsuzluk değil de psikolojik sıkıntılar beyin kimyasını bozuyor.
bencede hmm demek ki türkiyenin bir kısmının zeka seviyesi bu durumda
Bu gün çok mutsuzdum, kesin toz tanesi kadar kaldi , bundan sonraki görüşlerden sorumlu değilim 🤣🤣
Hmm demek ki bu yüzden Türkiyenin bir kısmının zeka seviyesi bu durumda…
beynim yok dmekki
O kadar mı 😂
Az mutlu olaydıkda hiçte beyinsiz olaydık
Mantıklı ama sen ne kadar mutlu olmaya uğraşırsan uğraş çevresi yetiyor insana 😂
Ay yandım ben jxjsjs
Acil mutlu olmalısın 😂
Bir Allahin kulu görüşmemem lazim o zaman olur
Eh orası sana kalmış 😂
Ah ondan bu kadar apt@lım demek ki
Yalan öyle bir şey olsa beynim yok olurdu. Belki de olmuştur.
Beynim küçücük o zaman 😂🫢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?