Bu konuda oldukça başarılıyım. Bir yerden sonra insan kendine yetmeyi öğreniyor. Kardeşimle dertleşmeyi denedim, daha da dertlendim. Niye ona derdimi anlatıyorum, benden o derdi alsın diye? Daha çok canımı sıkıp dert sahibi yaptı beni. Ev ahalisine söyledim ona derdinizi anlatmayın, sizi rahatlatmaz, daha da dert sahibi yapar diye 😂 Bana iyi gelmeyecek hiçkimseyle paylaşmıyorum derdimi. Yine bana ben iyi geliyorum
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Yaa şimdi ben bu soruya nasıl ciddi cevap vereyim 🤦♀️🤦♀️😂😂 Kafalar zaten dağınık üstüne bir de dağıtmaya kalksak neler olur? Bi düşün istersen 😳 Ben bi düşündüm de hiç iyi şeyler olmaz orası kesin bak😬😬
Aslında çok sık alkol alan birisi değilim. Fakat bir ara çok bunalmış hissettiğim bir dönemde bir gece kafamı dağıtmak için baya alkol almıştım. O gecenin sabahında halüsinasyonlar ve ağrılar eşliğinde uyanınca aslında çok yanlış bir yöntem seçtiğimi anlatmıştım. Akşamında zaten ciğerlere fazla yük bindiği içinde hastanelik olmuştum. Ya beynimi, ya da ciğerlerimi bırakıyordum yani.
Evet oluyor tabiki … Genelde iş hayatında olan yoğunluğu ve stratejiye çevirmede yaptığım planlardan dolayı beyin error veriyor 🤔 ben bi ara rüyalarımda da işle ilgili rüyalar görüyordum çok şükür düzeldi 😂