Zamanla insanlarla iletişim kurmayı unutmak mümkün mü?

Hayatım boyunca birinin beni sevmesi mümkün değilmiş gibi hissediyorum. Şu an fazlasıyla gencim fakat eski iletişim becerilerimi kaybettim, insanların benimle bağ kurmasını ve hayatında bana da yer vermesini imkansız hale getirecek derecede. Kast ettiğim şey şu ki insanların beni tanımaya olan ilgisini artıracak ve bende kendisinden bir şeyler bulmasını sağlayacak sözlere sahip değilim. 14-16 yaşlarımda kendimden 10 yaş büyüklerle felsefe konuşabilen, hayatına girdiğim kişilerin çok kısa bir sürede gerçekten değer verdiği ve kimsenin yaşıma inanmadığı bi iletişim becerisine sahipken şimdi en kolay sorulara dahi ne cevap vereceğini bilemez bir haldeyim. Cümlelerimde bir derinlik veya anlam yok. İnsanların birbiriyle ilişki kurmasını sağlayan o hevese sahip değilim sanırım artık. 2 senedir kimseyle bir bağım yok. Tamamen yalnızım. Bunu düzeltmeyi denedim fakat her birinde yukarıda anlattığım sebeplerden ötürü terk edildim, konuşmalarım artık kendi karakterimi yansıtmayan zorlama cümlelerden ibaret. Kendimi düzeltmek için ne yapmalıyım? İnsanlarla konuşma motivasyonunu nasıl elde edebilirim?

Zamanla insanlarla iletişim kurmayı unutmak mümkün mü?
Cevapla