Yüz veriyorsun değerin düşüyor. Yüz vermiyorum soğuk kalıyorum "sen olmadan da olur" modunda takılıyorum bı tarafı kalkmasın diye. Yine dışarda olan ben oluyorum.
Ne istiyor bu insanlar? Niye sevilmiyorum? Birbirlerine davrandıkları gibi de davranıyorum ama neyi başarıyorlar?
Kendime sormadığım soru kalmadı çok yoruldum da. Nasıl toplarım kendimi? İletişim kuramamak çok yorucu benim için.
Ne istiyor bu insanlar? Niye sevilmiyorum? Birbirlerine davrandıkları gibi de davranıyorum ama neyi başarıyorlar?
Kendime sormadığım soru kalmadı çok yoruldum da. Nasıl toplarım kendimi? İletişim kuramamak çok yorucu benim için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Sağlıklı iletişim kurmanın yolu önce kişinin kendisini tanıması, kabul ettirmesi ve doğru bildiği değerleri korumasıyla başlamaktadır. Kendisiyle barışık olmayan birinin çevresiyle de iletişim kurması beklenemez. Önce kendini, yaptıklarını veya yapamadıklarını sorgulayarak başlamak gerekmektedir.
Bütün bunlara evet diyebiliyorsanız hedef ya da arkadaş kitlenize bakmak gerekmektedir. Onlar ne istiyor? Onlar etrafında nasıl bireyler istiyor? İletişimi başlatan kişi iletişimini hedef kitleye göre yapılandırmalı ve iletişimsel değerleri ve kendi kimliğini de korumalıdır.
Teşekkürler. Kadınların neden serseri ve kendilerine hakaret eden adamlar seçtiği hakkında ne düşünüyorsunuz?