İnsanlar niye bu kadar kaçıngan iletişim kuruyor?

Biriyle konuşmaya başlıyorsun en ufak şeyde engelliyor en ufak sıkılınca konuşmayı kesiyor sadece anlık iletişim kuruyor
İnsanlar niye bu kadar kaçıngan iletişim kuruyor?
Cevapla