
Karşı tarafa, sırf onu kırmamak için yalan söylediğiniz oldu mu?

Karşı tarafa, sırf onu kırmamak için yalan söylediğiniz oldu mu?
Eğer bir ilişkideyken veya birini kırmamak için, kendimizi korumak adına yalan söylemeye yönlendirildiğimiz durumlar olabilir. Ancak uzun vadede, ilişkilerde güven ve açıklık önemlidir. Eğer sürekli yalan söylemek zorunda hissediyorsak, ilişkide sorunlar yaşanabilir. İlişkilerde dürüstlük ve açıklık, sağlıklı iletişimin temelidir.
Hayır olmamıştır diyen gerçekçi değildir. Olmayan bir şeyi söylemek ile birini kırmamak için söylenen yalan çok başkadır. Biri Saçını boyatmıştır çok heyecanlı gözleri Işıl Işıl bakıyordur nasıl olmuş der, tarzı bana hitap etmese dahi hoş göründüğünü söyleyebilirim. Çünkü o insan onu yapana kadar zorlanmış çok kötü bir şeyin sonucu bu değişime ihtiyaç duymuş olabilir. Biraz empati ve hoş görü bir şey kaybettirmez. ✨
Beceremiyorum ben öyle şeyler shdh doğrudan söylüyorum. Tabi söylerken de her şeyin bir adabı var ama netimdir.
Doğrudan söylerken de doğru davranıyorsan sorun yok zaten. :D
Öyle yapıyorum evet, patavatsız ve net olmak arasındaki ince çizgiden şaşmamak gerekiyor benim nezdimde 😄
Teşekkürler :D
Ne demek 😌
En fazla güzel olmayan birine güzelsin demişimdir
Ricalar 👀
Cevap
15Cevap
Eskiden belki söylemişimdir küçükken. ama yalan söylemem kırmamak için bile olsa gerçekleri söylemek gerekiyor sadece nazik olmak lazım.
Belki o anı kurtarmak için evet ama sonra sakin zamanda dogruyu söylemisimdir icim rahat etmiyor
Yalanların rengi olmuyor o bizim pembeliğimiz 🤔🤔 mümkün mertebe doğruyu söylemeye çalışıyorum. Kırmamak için yalan söylemek yerine kırmamak için susuyorum hiçbir şey söylemiyorum. Her zaman ikinci bir seçenek vardır 😂
Söyleyeceklerimden dolayı acılar çekeceğinin farkında olsam yine dosdoğru söylerim, yalan söylemekten hiç haz etmiyorum. Yalanla kazanacağıma dürüstlüğümle kaybedeyim. En azından şerefimle kaybetmiş olurum
Olmadı ama karşı tarafın yalanını bilip saf ayağına yattığım oldu. Bence her ne pahasına olursa olsun yalan söylemeyin. Karşıdakinin ne bildiğini bilemezsiniz.
Üslup önemli. Doğruyu nasıl söyleyeceğimi iyi bilirim, kırmam zaten. Ama yalan da söylemişimdir olmuştur
Evet ve bazen kendimden çekiniyorum çünkü çok güzel yalan söylerim hiç çaktırmam. Bu iyi bi şey değil nasıl kurtulucam 😀
Hatırlamıyorum ama genelde gerçekleri söylemekten yanayım, daha iyi yalan söylendiğinde kişi aptal değilse zaten anlıyor daha çok üzülüyor.
Evet olabilir bazen mecbur. Evet kilo almışsın dememiştim arkadaşıma yo aynısın almadin bence diye yalan söylemistim. Bence çoğumuz yapmıştır.
Oldu. Beyaz yalanlarda sakınca görmüyorum. Herkes hayatı boyunca bir kez bile olsun yalan söylemiştir. Bazı durumlar yalan söylemeyi gerektirebiliyor.
Oldu ve bunu yapmamaya çalışıyorum ağlasın zırlasın beni ilgilendirmez ki.
Maalesef oldu ama sevdiğim ve kaybetmek istemediğim için
@EskiBirYoda yoda ya ne oldu
Olmadı. Aksine sürekli gerçeği söylediğim için sürekli tartışma halinde olduk hep.
Olmadı, işii çıkmaza sürmekten başka bir işe yaramaz çünkü.
Karşımdaki kişi kırılmayacak kadar güzel bir dille söylerim başka bir yolu yok
Aslında çok sevmem ama bazen mecbur kaldığım zamanlar olmuştur.
Hayır kırmamak için de olsa yalan söylemem doğrusu neyse o
Evet bi kaç defa oda halamdi hastaydı 😔🥺🙁
Yok hayır söylemedim ama çok önemli durumlarda doğruyu gizlediğim olmuştur.
Eskiden oluyordu ama artık kırılsa bile skmde değil o yüzden her şeyi pat pat suratlarına söylüyorum
Hayır, daha üstruplu daha nazikçe söylerim ama yalan söylemem.
Oldu ama çok basit yalanlar yalan denemez bile belki
Yapmışımdır muhtemelen
Yalandan ziyade sesiz kaldım ve konuyu geçiştirdiğim oldu karşı cins tek değil hemcinslerimede olduğu var
Yalan kadar kırıcı değildir söyleyeceğim şey. O yüzden hayir. Ne düşünüyorsam onu belki kırmamak için güzel bir uslupla söylerim. Ama söylerim.
Elbette bunu kim yapmaz ki
Hayatımızın herhangi bir yerinde illa ki yapmışızdır tabii. :D
Kırmadan da doğruyu söyleyebiliriz
Karşımdaki fazla hassas ise
benim sorunum değil
Ben söylemedim ama galiba söyleyen oldu bana.
Hayır, yalana başvurmam
Olmadi, ben o tur seyleri hesap edemiyorum pek..
hayır ben genelde bodoslama söylerim
Pembe ve beyaz yalan evet 🥺
Kırarım ben ama yalan asla
Yok ben her zaman pat diye söylerim doğruyu
Evet söyledim ama öyle gerekiyordu :/
Ehh olmadı desem yalan olur
Olmuştur mutlaka
Hayır her zaman doğruyu söylerim.
Onu kırmamak için kendi değerlerimden vazgeçmem..
yalan sevmem, neysem oyum
Oldu
Coksoyluyorum ya üzülmesinler diye
Bazen
Oldu
Hayır
Olmuştur galiba
Hayır.
Evet, oldu.
Olmadı sanırım
Evet oldu ve fazla değerden kendini bişi sandı
Evet oluyor
oldu
Evet, bunu çoğu insan yapıyordur bence
Hayırr
evet
Olmuştur..
Evet oluyor
evet
Olmadı, neysem oyum.
Hayir olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?