Kişilik & Karakter "insan en çok vakit geçirdiği 5 kişinin ortalamasıdır" düşününce bu senin için iyi mi, kötü mü? Kırıkkahveçekirdeği Takip Et FenomenYoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Etrafındaki insanlara benzemek düşüncesi sende ne hissettiriyor düşündüğün zaman? "insan en çok vakit geçirdiği 5 kişinin ortalamasıdır" düşününce bu senin için iyi mi, kötü mü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Benim için bir anlamı yok çünkü en çok kendimle vakit geçiriyorum.. arkadaş ortamım olmadığı için ya da yakın hissettiğim birisi 2 0 Yorumla
Lizay Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çevrem de vakit geçirdiğim 5 kişi bile yok olsa da bunların iyi insanlar olmasını isterdim ama benim şansıma kötü insanlar düşerdi... 1 0 Yorumla
HolyRuh Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Mantık içerir tam katılmasamda bazı insanlar en çok herkes gecirir herkesi anlamak için 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Açıkçası benim için çok bir anlam ifade etmiyor 1 0 Yorumla
corpse_bride Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hep tek takılırım bir sürü arkadaşım olmasına rağmen böyle iyi. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Ben de diyorm neden bu kadar sıkıcıym 2 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Zannetmiyorum böyle olduğunu 1 0 Yorumla
anonimbirışık Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Kötü hepsi birbirinden apt. l oldukşarı için 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Benim için bir anlamı yok çünkü en çok kendimle vakit geçiriyorum.. arkadaş ortamım olmadığı için ya da yakın hissettiğim birisi
Çevrem de vakit geçirdiğim 5 kişi bile yok olsa da bunların iyi insanlar olmasını isterdim ama benim şansıma kötü insanlar düşerdi...
Mantık içerir tam katılmasamda bazı insanlar en çok herkes gecirir herkesi anlamak için
Açıkçası benim için çok bir anlam ifade etmiyor
Hep tek takılırım bir sürü arkadaşım olmasına rağmen böyle iyi.
Ben de diyorm neden bu kadar sıkıcıym
Kesinlikle harika 😃
Etrafımda beş kişi bilene yok
Zannetmiyorum böyle olduğunu
Kötü hepsi birbirinden apt. l oldukşarı için
Zırva
Mükemmel o zaman
Benim için kötü